سرمربی سابق و همبازی قدیمی او سرمربی ومربی پرسپولیس شده‌اند و به او هم برای آمدن پیشنهاد داده‌اند اما مهدی مهدوی‌کیا همچون زمان بازیگری‌اش حرفه‌ای رفتار می‌کند و پیشنهادهایی از این دست او را وسوسه نمی‌کند. کیا می‌خواهد پله پله مدارج ترقی در مربیگری را طی کرده و به وقتش سرمربی پرسپولیس شود. بعد از مدت‌ها تماشاگران با فوتبال آشتی کردند.

پرسپولیس برد و مهم‌ترین نکته آن حضور ۱۱۰ هزار هوادار بود که از همه‌جا خودشان را به استادیوم رسانده بودند. این حضور مردم پیام زیادی داشت که جانانه تیم خود را تشویق کردند و بار دیگر در این شرایط بحرانی پشتیبان تیم‌شان بودند. باید به آنها آفرین گفت. حضور ۱۱۰ هزار نفری مردم تاثیر زیادی در برد تیم داشت. حریف با حضور هواداران غافلگیر شده بود. این برد واقعا لذت‌بخش بود و به دل همه نشست. فکر می‌کنم طرفداران دیگر تیم‌های ایران هم از این برد خوشحال شدند. این یک حماسه دیگر در فوتبال بود.

برانکو سرمربی سابق شما سکان پرسپولیس را به دست گرفت.

وی مربی باتجربه و شناخته‌شده‌ای است، همچنین مربی باشخصیت و معلم خوبی است. روزهای خوبی را با وی داشتم و هرگز فراموش نمی‌کنم. ورود وی را به پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم موفق باشد. باید به او فرصت و زمان داد. مربی خوبی است و توان فنی بازگرداندن پرسپولیس به روزهای اوج را دارد.

چرا شما به پرسپولیس نرفتی؟

من هنوز مدرکی نگرفته‌ام. در مربیگری به کلاسی نرفته‌ام. وقتی شما مدرکی نداری و دوره‌ها را طی نکرده‌ای نباید توقع داشته باشی در سطح اول فوتبال ایران مربیگری کنی. این اصلا منطقی نیست، حالا می‌خواهد اسمش هر چه باشد. من از لطف نژادفلاح و مسوولان باشگاه تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران، مردم و رسانه‌ها سپاسگزارم که مرا برای مربیگری در پرسپولیس قابل می‌دانند اما معتقدم باید پله پله حرکت کرد. من ان‌شاءالله با قدرت به پرسپولیس برمی‌گردم اما باید با مدرک مربیگری کارم را شروع کنم و درست نیست آدم از پله اول یکدفعه روی پله دهم برود، به همین خاطر کارم را از فوتبال پایه آغاز کرده‌ام. در کلاس‌های مربیگری در آلمان ثبت‌نام خواهم کرد و به همین دلیلی که گفتم از باشگاه عذرخواهی کردم و پیشنهاد حضور در کادرفنی را نپذیرفتم. مطمئن هستم پانادیچ مربی کارآمدی خواهد بود. شنیده‌ام وی در بدو کار نظم را در تیم حاکم کرده و به‌طور نمونه داشتن موبایل در حاشیه تمرین را ممنوع کرده است. نظم چیزی است که پرسپولیس به آن نیاز دارد.