روزنامه سان، گزارشی منتشر کرده که حکایت از ۲ نکته مهم دارد. اول اینکه جردن هندرسون، کاپیتان شماره ۲ تیم تحت امر «براندن راجرز» پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرده است. نکته دوم اینکه با انتشار این خبر، چلسی مصمم شده تا بلکه این هافبک ۲۴ ساله که قابلیت‌های مدیریت در مستطیل سبز را دارد، تابستان به خدمت بگیرد.طبق گزارش این رسانه موضوع بحث‌انگیز هندرسون در حالی روی می‌دهد که ابتدا استیون جرارد از تمدید قرارداد سرباززد و بعد کاپیتان ذخیره تیم نیز رفتار مشابهی انجام داد.

یادگاری رونالدو از روز بزرگ

رئال مادرید با نتیجه ۹ بر یک گرانادا را شکست داد. در این دیدار رونالدو افتخار دیگری به کارنامه دوران بازیگری خود اضافه کرد که یکی از آنها به ثمر رساندن پنج گل در یک بازی برای اولین بار در حرفه‌اش بود. همچنین دارنده توپ طلای سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ با پنج گلی که به گرانادا زد شمار مجموع گل‌هایش در رئال مادرید را به ۳۰۰ رساند تا سومین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها باشد که چنین رکوردی را به ثبت می‌رساند.

ثبت تمامی این موفقیت‌ها برای رونالدو، بازی برابر گرانادا را برای کاپیتان تیم ملی پرتغال آنقدر به یادماندنی کرد که او در پایان، توپ بازی را به‌عنوان یادگاری از یکی از رویایی‌ترین روزهای دوران بازیگری‌اش به خانه برد.

جریمه به سبک مانچینی

تساوی یک- یک اینتر در بازی خانگی برابر پارما که پنجمین بازی بدون پیروزی متوالی این تیم بود سبب سقوط آن به رده دهم جدول شد. این تساوی سرمربی تیم روبرتو مانچینی را بر آن داشت که مجازاتی برای بازیکنانش در نظر بگیرد. او اگر چه در کنفرانس خبری پس از بازی تمام مسوولیت شکست را بر عهده گرفت اما بازیکنانش را هم بدون جریمه رها نکرد. او بازیکنانش را وادار به شرکت در یک جلسه تمرینی فوق‌العاده کرد آن هم در حالی که از قبل مقرر شده بود روز تعطیل و استراحت نراتزوری باشد تا آنها در مراسم عید پاک شرکت کنند.

خریدار میلان اینزاگی را نمی‌خواهد

بی‌تیچابول تاجر تایلندی که علاقه‌مند به خرید باشگاه میلان است، وینچنزو مونتلا سرمربی فعلی فیورنتینا را به‌عنوان سرمربی آینده این باشگاه در نظر دارد. به گزارش توتو اسپورت، این تاجر جوان پیش‌تر از برنامه‌های خود برای بازگرداندن میلان به سطح اول فوتبال ایتالیا و اروپا سخن گفته بود. او به همین منظور قصد دارد از وینچنزو مونتلا بازیکن سابق رم و مربی فعلی فیورنتینا به‌عنوان مربی این باشگاه به جای پیپو اینزاگی استفاده کند. به محض اینکه برلوسکونی از تعطیلات در ساردینیا بازگردد، دو طرف برای نهایی کردن انتقال سهام مالکیت باشگاه پر افتخار ایتالیایی بر سر میز مذاکره خواهند نشست.