فرناندو گابریل که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه جمجمه چند هفته‌ای است از ترکیب پرسپولیس دور مانده است، احتمالا می‌تواند تیمش را در دیدار مقابل النصر همراهی کند.به گزارش سایت کاپ، دیروز ماسک مخصوص گابریل به دست علیپور، فیزیوتراپ باشگاه پرسپولیس رسید و به نظر می‌رسد او با استفاده از این ماسک می‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

کرار تمرین استقلال را تحریم کرد

پس از آنکه هاشم بیک‌زاده اولین شاکی مشکلات مالی تصمیم به تحریم تمرین استقلال گرفت، دیروز جاسم کرار ستاره عراقی هم که عموما منتظر چنین موقعیت‌هایی است، با مطرح کردن مسائل مالی و مطالباتش از باشگاه استقلال در تمرین این تیم در مجموعه انقلاب غیبت کرد. به گزارش ورزش سه، این اتفاق باعث خشم امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی‌پوشان شده است.

گل‌محمدی: برای کسب سهمیه می‌جنگیم

ذوب‌آهن در لیگ برتر نتایج خوبی می‌گیرد و کم‌کم خودش را به صدر نشینان نزدیک می‌کند. یحیی گل محمدی در گفت‌وگو با «ایسنا» تاکید می‌کند که تیمش به‌دنبال گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است. وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: «با اینکه از ابتدا هدفمان این نبود اما امیدوارم از لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. در نیم فصل دوم روند خوبی را طی کردیم و از ۹ بازی، ۶ برد، ۲ مساوی و یک باخت کسب کرده‌ایم که از نظر آماری نتیجه خیلی خوبی است. ۶ بازی باقی مانده و ما نمی‌توانیم نسبت به کسب نتیجه در این ۶ بازی ناامید باشیم.»

۱۸ ماه برای اتمام نقش جهان

مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درخصوص تکمیل پروژه استادیوم نقش جهان در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد: «برای مجموعه نقش جهان مناقصه برگزار کردیم و امیدواریم با توجه به وسعت این پروژه بتوانیم آن را تا پایان سال از وضعیت فعلی خارج کنیم. نمی توان به‌طور قطعی گفت که اینچنین اقدامات ما تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد زیرا برای تکمیل برخی از این موارد حداقل چندین ماه تلاش مداوم نیاز است. پیش‌بینی ما این است که برای اتمام پروژه نقش جهان حداقل ۱۸ ماه تلاش مستمر لازم است.»

ضمانت امنیتی به الاهلی برای سفر به ایران!

گزارش روزنامه‌های عربستانی درباره سفر تیم الاهلی به تبریز جهت دار

به نظر می‌رسد. به گزارش ورزش سه، در خبر روزنامه «الاقتصادیه» آمده است: تیم فوتبال الاهلی عربستان برای بازی با تراکتورسازی تبریز در چارچوب مسابقات گروه چهارم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با یک پرواز اختصاصی وارد تبریز می‌شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمانت‌های لازم را برای امنیت این تیم عربستانی از زمان ورود تا خروج از تبریز داده است.