هاشم بیک‌زاده، مدافع ملی‌پوش استقلال دیروز در محل باشگاه حاضر شد ولی باز هم نتوانست به مطالبات خود برسد. به گزارش خبرگزاری فارس، وی که هفته گذشته به دلیل عدم پرداخت مطالباتش چند روزی در تمرینات استقلال حاضر نشد پس از صحبت با بهرام افشارزاده از مدیرعامل استقلال قول گرفت تا به این شرط در تمرینات شرکت کند که او هم مطالبات وی را پرداخت کند. مدیرعامل باشگاه استقلال که برای حضور در جلسه‌ای پیرامون برکناری افجه‌ای در محل باشگاه حضور نداشت نتوانست مدافع ملی‌پوش تیمش را ببیند و این مساله باعث شد هاشم بیک‌زاده ناراحت و عصبانی باشگاه استقلال را ترک کند.

حضور کعبی در دادسرا

با شکایت قلعه‌نویی

حسین کعبی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با شکایت امیر قلعه‌نویی در دادسرا حاضر شد. به گزارش «ایسنا»، شکایت قلعه‌نویی در واکنش به مصاحبه‌ای بوده که کعبی سال گذشته انجام داده و بازپرس پرونده نیز پس از بررسی پرونده ظاهرا موضوع افترا را وارد ندانسته، اما با توجه به دلایل و مدارک موجود در حال بررسی عنوان اتهامی توهین است. این در حالی‌است که قلعه‌نویی شکایت دیگر خود در مورد فردوسی‌پور را پس گرفت. همچنین وکیل قلعه‌نویی قصد دارد در لایحه‌ای به تبرئه شدن جواد نکونام اعتراض کند.

شکایت از کرار به فیفا

برگشتن جاسم کرار به ایران خود سریال جدیدی برای فوتبال ایران و باشگاه استقلال کلید زده است. این بازیکن که برای تعویض گذرنامه خود به عراق رفته، برای بازگشت امروز و فردا می‌کند. افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت این بازیکن به خبرگزاری تسنیم گفت: «نامه اعتراض و شکایت ما به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و فیفا آماده است و در صورت عدم بازگشت کرار به ایران، نامه شکایت خود را به فیفا ارسال خواهیم کرد. وقتی کرار به بازگشت به ایران توجهی ندارد، باشگاه هم تصمیم دیگری خواهد گرفت. از حق او دفاع کردیم ولی او توجهی به حق خودش نکرد.»

درخواست مجدد

برای معافیت مالیاتی باشگاه‌ها

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ اوایل اسفند ماه در نامه‌ای به سازمان امور مالیاتی خواستار معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی شده بود. اما دیروز علی عسگری، رئیس امور مالیاتی مدعی شده هیچ نامه‌ای در این خصوص به‌دستش نرسیده است. به گزارش کاپ، مهدی تاج در نامه‌ای مجدد به رئیس سازمان امورمالیاتی وزارت اقتصاد و دارایی، بار دیگر بر معافیت باشگاه‌ها برای پرداخت مالیات تاکید کرد.

نفت تعویق بازی با پرسپولیس

را بررسی می‌کند

مسعود رضاییان مدیرعامل نفت مسجدسلیمان درباره تغییر زمان بازی این تیم با پرسپولیس در لیگ برتر اطمینان می‌دهد درباره این بازی با مکوندی صحبت کرده و تصمیم‌گیری خواهند کرد. وی به «ایسنا» گفته: «درباره تعویق این بازی هیچ تماسی از سوی سازمان لیگ با من گرفته نشده است ولی پرسپولیسی‌ها در این زمینه تماس داشته‌اند. به هر حال ما این موضوع را بررسی می‌کنیم؛ هر چند ما گفته بودیم موافق تعویق این بازی نیستیم.»

بوکسور المپیکی ساز جدایی کوک کرد

احسان روزبهانی بوکسور المپیکی ایران اعلام کرد با وجود کسب نخستین سهمیه المپیک ریو رفتار مسوولان با او هیچ تغییری نکرده است. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با اشاره به شرایطش پس از کسب سهمیه المپیک، گفت: «انگار نه انگار اولین سهمیه المپیک را کسب کرده‌ام. رفتار مسوولان پس از کسب سهمیه هیچ تغییری نکرد و کسی حمایتم نمی‌کند. با این همه بدهی هیچ حقوقی هم دریافت نمی‌‎کنم و شرایطم خیلی سخت است. من پیشنهادهای زیادی از کشورهایی مثل جمهوری آذربایجان، آلمان و قزاقستان دارم که اگر مسوولان به فکرم نباشند، حتما به این پیشنهادها فکر می‌کنم.»