در شرایطی که خیلی‌ها سردار آزمون را با علی دایی مقایسه می‌کنند، سرمربی سابق پرسپولیس در مصاحبه با یک سایت روسی به تمجید از این بازیکن پرداخته است. به گزارش خبرگزاری مهر، دایی گفته است: «سردار هنوز جوان است، با این حال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عملکرد خوبی داشت و گلزنی هم کرد. چنانچه وی بر کار خود تمرکز داشته باشد می‌تواند بازیکن بزرگی شود. او نیاز دارد تا سخت‌تر کار کند.» دایی همچنین در پاسخ به اینکه آیا سردار می‌تواند علی دایی جدید شود، گفته: «نه. ما بازیکنان بزرگ زیادی در ایران داریم. آزمون تا بهترین مهاجم شدن در ایران راه درازی در پیش دارد.»

مربیگری نکونام در اسپانیا

به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی کشورمان، اسپانیا را برای آغاز کار مربیگری‌اش انتخاب کرده است. خبرگزاری تسنیم گزارش داد نکونام طبق توافقی که با باشگاه اوساسونا داشته، ضمن اینکه تا پایان فصل بازیکن این تیم خواهد بود، با انتهای لیگ امسال دوره آموزشی و مربیگری خود را در اسپانیا آغاز خواهد کرد و قرار است در بخش مربیگری با اوساسونا همکاری کند. با توجه به اینکه نکونام قصد دارد در بازی دوستانه ایران و سوئد از فوتبال ملی کناره‌گیری کند، او اسپانیا را به عنوان مبدا کار خود برای ورود به عرصه مربیگری برگزیده است.

رونمایی از تشک‌های جدید کشتی

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۵ تهران در حالی اواخر هفته جاری برگزار می‌شود که دوبنده و تشک‌های جدید کشتی برای نخستین بار به صورت رسمی در این میدان بین‌المللی رونمایی و استفاده خواهد شد. به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون کشتی ایران پس از استفاده از تشک‌هایی با طیف رنگی آبی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در قزوین و ارائه تصاویر و مستندات این مسابقات به اتحادیه جهانی کشتی، توانست این اتحادیه را برای تغییر رنگ تشک‌ کشتی مجاب کند. گفته می‌شود تغییر رنگ تشک کشتی از زرد به آبی از سوی اتحادیه جهانی کشتی

مد نظر قرار داشته و در چندین میدان بین‌المللی نیز به صورت آزمایشی اجرایی شده که این بار پس از تایید نهایی اتحادیه جهانی قرار است تشک‌ها با رنگ جدید در رقابت‌های جام جهانی کشتی‌فرنگی ۲۰۱۵ تهران به صورت رسمی استفاده شود. یکی از دلایل مهم و اصلی این تغییر رنگ، تغییر سیستم‌های تلویزیون‌های جدید و همچنین ارتقای سطح جذابیت و کیفیت پخش تلویزیونی عنوان شده است.