محمود اسلامیان دیروز به‌عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال انتخاب و جایگزین هادی آیت‌اللهی در این پست شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی یکی از فعالان سرشناس اقتصادی کشور است که البته در دوران کاری به عنوان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه و عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان با ورزش و فوتبال رابطه نزدیک داشته است.این چهره سرشناس اقتصادی از آن زمان با محمدرضا ساکت و مهدی تاج روابط بسیار نزدیکی دارد. اسلامیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد سوابق ورزشی خود گفت: «از سال ۷۰ که در فوتبال اصفهان بوده‌ام با هدف کمک به فوتبال در باشگاه‌های سپاهان و ذوب آهن و مس حاضر شده و اوایل دهه ۸۰ و در زمان ریاست مهرعلیزاده و با حکم وی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال شده‌ام و آشنایی خوبی با فضای فوتبال کشور دارم. » محمود اسلامیان دیروز به‌عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال انتخاب و جایگزین هادی آیت‌اللهی در این پست شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی یکی از فعالان سرشناس اقتصادی کشور است که البته در دوران کاری به عنوان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه و عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان با ورزش و فوتبال رابطه نزدیک داشته است.این چهره سرشناس اقتصادی از آن زمان با محمدرضا ساکت و مهدی تاج روابط بسیار نزدیکی دارد. اسلامیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد سوابق ورزشی خود گفت: «از سال ۷۰ که در فوتبال اصفهان بوده‌ام با هدف کمک به فوتبال در باشگاه‌های سپاهان و ذوب آهن و مس حاضر شده و اوایل دهه ۸۰ و در زمان ریاست مهرعلیزاده و با حکم وی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال شده‌ام و آشنایی خوبی با فضای فوتبال کشور دارم. »

سقف‌قرارداد باشگاه‌ها کاهش پیدا می‌کند

با اعلام سازمان لیگ قرار است سقف قرارداد باشگاها سال آینده کاهش پیدا کند. به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسه‌ای که دیروز امیر‌رضا خادم نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی با مسوولان استقلال داشت گزارشی هم از سازمان لیگ به وی ارائه شد که در آن اعلام شده قرارداد باشگاه‌ها سال آینده کاهش پیدا می‌کند. این سقف قرارداد امسال ۱۵ میلیارد تومان برای هر باشگاه بود که قرار است سال آینده کمتر شود.

قوچان‌نژاد از الکویت جدا شد

سایت عربی «کورا» به نقل از روزنامه «الغبس» کویت نوشت که سران باشگاه الکویت قرارداد رضا قوچان‌نژاد، مهاجم این تیم را فسخ کردند تا او بتواند در فصل نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم دیگری شود. به گزارش «ایسنا»، این روزنامه کویتی نوشت: «باشگاه الکویت پس از گفت‌وگو با مدیر برنامه‌های قوچان‌نژاد و رضایت دو طرفه به توافق رسیدند که قرارداد این بازیکن فسخ شود تا او به هر تیمی که دوست دارد برود.» قرارداد قوچان‌نژاد در حالی فسخ می‌شود که او بازی‌های خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران در استرالیا به نمایش گذاشت.

تمجید فیفا ازسردار آزمون

سایت فیفا در گزارشی به معرفی بازیکنان جوانی پرداخته که در جام ملت‌های آسیا عملکرد بسیار خوبی داشتند. به گزارش خبرگزاری تسنیم،یکی از این بازیکنان سردار آزمون است که فیفا با تمجید از او نوشت: «می‌توان گفت که بازیکنان سرشناس ایران تحت تاثیر مهاجم جوان تیمشان قرار گرفتند که در کانون توجهات قرار گرفت.

گل سردار آزمون به قطر را می‌توان بهترین گل جام ملت‌ها دانست که روی تکنیک بالای این بازیکن به‌دست آمد و تاثیر زیادی در صعود ایران از گروهش به مرحله بعدی داشت.سردار تمام فاکتورها را برای تبدیل شدن به ستاره فوتبال ایران در سال‌های آینده دارد.»

برای گرفتن میزبانی امیدمان به خداست

نمایندگان ای‌اف‌سی به منظور بررسی شرایط میزبانی ایران برای جام ملت‌ها به کشورمان آمده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در همین خصوص غلامرضا بهروان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: «نمایندگان AFC وارد ایران شدند و وضعیت را پیگیری می‌کنند تا گزارش کاملی به دست بیاید.» وی در پاسخ به این سوال که ایران چقدر امید دارد که میزبانی جام ملت‌های آسیا را به دست بیاورد، گفت: «امید ما فقط به خداست.»

افشارزاده: اسپانسر جدید نمی‌آید

افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال با امیر‌رضا خادم درباره وضعیت اسپانسر‌ها و چگونگی فعالیت آنها صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، وی در این خصوص گفت: «تا وضعیت خصوصی‌سازی معلوم نشود نمی‌توان درباره اسپانسر جدید صحبت کرد.

از طرفی باید اسپانسری که با ما فعالیت می‌کند قراردادش را لغو کند تا با اسپانسر جدید صحبت شود.تاج به ما گفته نه از صدا و سیما و نه از اسپانسر هیچ پولی نگرفته به‌خاطر همین هنوز پول ما را نداده‌اند و ما در شرایط بدی هستیم.»