در ادامه دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۵، تیم‌های ساحل عاج و غنا با غلبه بر حریفان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. به گزارش بانک ورزش، در ادامه این رقابت‌ها ساحل عاج سه بر یک الجزایر را شکست داد و حریف جمهوری دموکراتیک کنگو در مرحله نیمه نهایی شد. در دیگر دیدار مرحله یک‌چهارم پایانی نیز غنا سه بر صفر گینه را شکست داد تا در مرحله بعد مقابل گینه استوایی به میدان برود. در تاریخ جام ملت‌های آفریقا تیم مصر با ۷ قهرمانی، یک نایب قهرمانی و ۳ مقام سومی رکورددار است. ساحل عاج و غنا به نیمه‌نهایی رسیدند

در ادامه دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۵، تیم‌های ساحل عاج و غنا با غلبه بر حریفان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. به گزارش بانک ورزش، در ادامه این رقابت‌ها ساحل عاج سه بر یک الجزایر را شکست داد و حریف جمهوری دموکراتیک کنگو در مرحله نیمه نهایی شد. در دیگر دیدار مرحله یک‌چهارم پایانی نیز غنا سه بر صفر گینه را شکست داد تا در مرحله بعد مقابل گینه استوایی به میدان برود. در تاریخ جام ملت‌های آفریقا تیم مصر با ۷ قهرمانی، یک نایب قهرمانی و ۳ مقام سومی رکورددار است.

پیشنهاد ۱۲ میلیونی فنرباغچه برای ژکو

باشگاه فنرباغچه ترکیه قصد دارد برای خرید ادین ژکو، مهاجم ۲۷ساله منچسترسیتی، پیشنهادی ۱۲ میلیون پوندی به این باشگاه ارائه کند. به گزارش ورزش سه، با حضور ویلفرد بونی، مهاجم ساحل‌عاجی، به نظر می‌رسد ادین ژکو دیگر جایی در ترکیب تیمش نداشته باشد. اکنون عزیز ییلدریم، رئیس باشگاه فنرباغچه با سران قطری سیتی مذاکراتی انجام داده و پیشنهادی ۱۲ میلیون پوندی به باشگاه ارائه کرده که البته مورد قبول یا رد سیتی قرار نگرفته است.