وقتی آرسنال را ترک کردم، گریستم

تیری آنری مهاجم پیشین آرسنال عنوان کرد زمانی که توپچی‌های لندن را به مقصد بارسلونا ترک کرد، گریسته است. به گزارش «ایسنا»، وی که با ۲۲۸ گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه است در این مورد گفت: «هیچ وقت به ترک آرسنال فکر نمی‌کردم. ۲۹ ساله بودم و در فرم بسیار خوبی هم به سر می‌بردم. دیدم بیشتر بازیکنان، تیم را ترک کرده‌اند و هیچ امیدی هم به ماندن آرسن ونگر نداشتیم. ترک کردن آرسنال ساده نبود. وقتی این تیم را ترک کردم، گریستم. از گفتن این موضوع خجالت نمی‌کشم. مجبور بودم این تیم را ترک کنم.»

ونگر: اوزیل به اوج برمی‌گردد

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی ۵بر صفر تیمش مقابل استون ویلا، عملکرد مسوت اوزیل، ‏را مورد ستایش قرار داد. ‏به گزارش ورزش سه، اوزیل که به دلیل مصدومیت برای چند ماه از میادین دور بود، دراین دیدار نمایش درخشانی ‏داشت. ونگر به خبرنگاران گفت: «نمی‌توانید هیچ مشکلی در عملکرد هیچ کدام از بازیکنان پیدا کنید. مسوت هم عملکرد خوبی ‏داشت. ‏او به رقابت‌ها برگشته بود اما کمی زمان می‌برد تا به اوج برگردد؛ ولی حالا کاملا آماده است. ما در خط دفاعی هم ‏عملکرد خیلی خوبی داشتیم.»

دروگبا: فصل بعد هم بازی می‌کنم

دیدیه دروگبا مهاجم ۳۶ ساله باشگاه چلسی می‌گوید او فصل بعد نیز در این تیم ماندنی خواهد بود. به گزارش بانک ورزش، وی گفت: «برنامه من در سال بعد در زمین و با چلسی خواهد بود.» این در حالی است که لویک رمی در بازی برابر منچستر سیتی به جای این بازیکن از ابتدا در زمین بود. دروگبا اضافه کرد: «او (رمی) بازی خوبی در برابر سیتی انجام داد. واضح است که دوست دارم بازی کنم اما آنقدر هم پافشاری نمی‌کنم.»

بارسلونا بر هرشرایطی غلبه می‌کند

بارسلونا در دیداری نزدیک میهمان خود، ویارئال را با نتیجه ۳بر ۲ از پیش‌رو برداشت تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده رئال باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه سرمربی اسپانیایی بارسلونا، پیروزی خانگی‌ آبی‌اناری‌ها را نشانه‌ای از قدرت آنها برای از پیش رو برداشتن تمام موانع دانست. وی گفت: «واکنش‌هایی که بازیکنان ما به دو گل خورده داشتند نشان می‌دهد که بارسا می‌تواند بر هر شرایطی غلبه کند. بازیکنان ما زمانی که ۳ بر ۲ جلو بودیم باز هم تمایل به حمله داشتند تا کار را یکسره کنند. ما در این بازی تسلیم نشدیم.»

دستمزد ۹۳ هزار یورویی برای اوتامندی

تیم فوتبال والنسیای اسپانیا برای حفظ مدافع تازه‌وارد خود دست به جیب شد و پیشنهاد افزایش دستمزد ۲ برابری به او داد. به گزارش خبرگزاری فارس، تیم اسپانیایی از عملکرد «نیکولاس اوتامندی» راضی است و به همین خاطر به مدافع ۲۶ ساله آرژانتینی پیشنهاد دستمزد ۹۳ هزار یورویی در هفته را داده است. مطابق این گزارش والنسیایی‌ها به خاطر علاقه زیاد به همکاری با این مدافع به تازگی پیشنهاد ۳۶ میلیون یورویی تیمی از لیگ برتر انگلیس را بابت اوتامندی رد کردند.

اینزاگی:می‌دانستم که اخراج نمی‌شوم

آ. ث میلان برنده بازی با پارما در ورزشگاه سن‌سیرو شد و با این پیروزی فشارهای هواداران و باشگاه روی سرمربی این تیم کاهش یافت. به گزارش خبرگزاری تسنیم،پیپو اینزاگی سرمربی روسونری گفت: «ما به هر قیمتی بود می‌خواستیم این بازی را ببریم و من فکر می‌کنم که با شایستگی بردیم. ما باید همان تیمی شویم که از بازی‌هایش برابر یووه، رم و ناپولی امتیاز گرفت.» وی درموردشرایط کاری خود نیز گفت:«من هرگز شک نداشتم که مرا اخراج نمی‌کنند. می‌دانم که برایم احترام قائلند و مراقبم هستند و می‌گذارند به کارم ادامه دهم. همه می‌دانستند که من نمی‌توانم فورا چیزی را تغییر دهم. من به عشق میلان زندگی می‌کنم و تمام تلاشم را برای این تیم انجام می‌دهم و وجدانم از این بابت راحت است.»

شب سخت بایرن مقابل شالکه

در چارچوب هفته نوزدهم بوندس‌لیگای آلمان امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ دو تیم بایرن وشالکه در ورزشگاه آلیانز آرنا مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. دی‌متئو نتایج خوبی را تا اینجا با شالکه کسب کرده و حالا آنها با ۳۰امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به گلادباخ در جای چهارم قرار دارند. اما در آن‌سوی میدان شاگردان گواردیولا از ابتدای فصل توفانی آغاز کردند و رقبا را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشتند، اما در شروع نیم فصل دوم ولفسبورگ با تحمیل یک شکست سنگین، ترمز باواریایی‌ها را کشید و نشان داد که بایرن را هم می‌توان شکست داد.

ساحل عاج و غنا به نیمه‌نهایی رسیدند

در ادامه دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۵، تیم‌های ساحل عاج و غنا با غلبه بر حریفان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. به گزارش بانک ورزش، در ادامه این رقابت‌ها ساحل عاج سه بر یک الجزایر را شکست داد و حریف جمهوری دموکراتیک کنگو در مرحله نیمه نهایی شد. در دیگر دیدار مرحله یک‌چهارم پایانی نیز غنا سه بر صفر گینه را شکست داد تا در مرحله بعد مقابل گینه استوایی به میدان برود. در تاریخ جام ملت‌های آفریقا تیم مصر با ۷ قهرمانی، یک نایب قهرمانی و ۳ مقام سومی رکورددار است.

پیشنهاد ۱۲ میلیونی فنرباغچه برای ژکو

باشگاه فنرباغچه ترکیه قصد دارد برای خرید ادین ژکو، مهاجم ۲۷ساله منچسترسیتی، پیشنهادی ۱۲ میلیون پوندی به این باشگاه ارائه کند. به گزارش ورزش سه، با حضور ویلفرد بونی، مهاجم ساحل‌عاجی، به نظر می‌رسد ادین ژکو دیگر جایی در ترکیب تیمش نداشته باشد. اکنون عزیز ییلدریم، رئیس باشگاه فنرباغچه با سران قطری سیتی مذاکراتی انجام داده و پیشنهادی ۱۲ میلیون پوندی به باشگاه ارائه کرده که البته مورد قبول یا رد سیتی قرار نگرفته است.