مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال نگرانی‌های خود از شرایط فعلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، وی گفت: «واقعا هر وقت حال پرسپولیس و استقلال خوب بوده، حال فوتبالمان هم خوب بوده است. الان پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد. این تیم در آسیا قطعا دچار مشکل خواهد شد. مساله عمده این تیم هم مشکلات مالی است.» پرسپولیس حتما در آسیا دچار مشکل می‌شود

مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال نگرانی‌های خود از شرایط فعلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، وی گفت: «واقعا هر وقت حال پرسپولیس و استقلال خوب بوده، حال فوتبالمان هم خوب بوده است. الان پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد. این تیم در آسیا قطعا دچار مشکل خواهد شد. مساله عمده این تیم هم مشکلات مالی است.»

بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت بازدید نهایی از امکانات کشورمان و بررسی درخواست میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دیروز وارد تهران شدند. به گزارش کاپ، آنها پس از بازدید از استادیوم‌های تختی و آزادی جلسه‌ای با مسوولان فدراسیون فوتبال خواهند داشت و پس از آن تهران را به مقصد مالزی ترک خواهند کرد. نتیجه نهایی میزبانی این دوره از رقابت‌ها با ارائه گزارش بازرسان اعزامی به کنفدراسیون فوتبال آسیا نهایتا تا ماه فروردین مشخص می‌شود.

پیشنهاد ریاست فدراسیون فوتبال به داورزنی

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید چندین‌بار ریاست فدراسیون فوتبال به وی پیشنهاد شده ولی نپذیرفته است. او در این خصوص به «برنا» گفت: «فدراسیون فوتبال رئیس دارد و ان‌شاءالله با همین مدیران فعلی که با تجربه هم هستند، موفق می‌شود و عناوین بیشتری کسب می‌کند. اما راستش را بخواهید چند مرتبه این پیشنهاد به من شده است که در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کنم اما من علاقه‌ای به این کار ندارم.»