حرکت عجیب گرت بیل، بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید در جدال برابر رئال سوسیه‌داد، هواداران کهکشانی‌ها را برای دومین بار در کمتر از یک ماه مجاب کرد ستاره پیشین تاتنهام را هو کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیل که چندی پیش در جریان بازی خانگی رئال مادرید و اسپانیول، کریستیانو رونالدو را از یک فرصت گلزنی مسلم محروم کرد و به جای پاس دادن توپ به او ترجیح داد خودش اقدام به شوتزنی کند، شنبه شب در جریان بازی کهکشانی‌ها مقابل رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو دوباره گرایش خود به تکروی را ثابت کرد که این کار چندان به مذاق هواداران رئال خوش نیامد.

حمله هواداران فلامنگو به رختکن حریف!

هواداران تیم فوتبال برزیلی فلامنگو به رختکن تیم رقیب حمله کردند و ضمن مضروب ساختن دروازه بان این تیم، کفش‌ها و وسایل آنها را هم به سرقت بردند. به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل گفت: «من به‌خاطر این وضعیت وحشیانه که از سوی گروه معدودی صورت گرفت پوزش می‌خواهم. دروازه‌بان تیم ماکائه از ناحیه چانه دچار جراحت شد. این وضعیت می‌توانست بدتر از این هم باشد.»

هواداران چلسی لمپارد را خائن خواندند

در دیدار یکشنبه شب میان دو تیم چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه استمفورد بریج، برخی از هواداران آبی‌های لندنی با در دست داشتن بنرهایی، فرانک لمپارد، اسطوره سابق خود را که بعد از ترک این باشگاه به شکل موقت در منچسترسیتی توپ می‌زند خائن خواندند. لمپارد که بازیکن تیم نیویورک سیتی آمریکا است به‌صورت قرضی در تیم منچسترسیتی بازی می‌کند.