منچستریونایتد موفق شد در خانه خود با نتیجه سه بر یک لسترسیتی را شکست دهد. در پایان این بازی لوئیس فن‌خال به تمجید از این پیروزی خانگی تیمش پرداخت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در این زمینه گفت: «از نتیجه به دست آمده خوشحالم. دو گل اختلاف چیزی است که مرا کاملا راضی می‌کند. ما بازی رفت را به لستر باخته بودیم اما انتقام آن شکست را گرفتیم. نتایج خوب هستند اما من همیشه به پروسه‌ای که نتایج رقم می‌خورند نگاه می‌کنم و به اینکه قدم بعدی‌مان در این پروسه چه باید باشد، توجه دارم. من امروز تیمی را دیدم که کار تیمی‌اش عالی بود.»

پیگرینی: می‌توانیم به چلسی برسیم

حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم و به نوعی مهم‌ترین دیدار نیم‌فصل دوم لیگ برتر جزیره، با تساوی یک-یک چلسی و منچستر سیتی همراه بود. با این حال پیگرینی سرمربی منچسترسیتی معتقد است تیمش این توانایی را دارد که در یک ماه بتواند ۵ امتیاز اختلاف با چلسی را جبران کند. به گزارش «ایسنا»، وی در این مورد گفت: «هر دو تیم شیوه خود را برای فوتبالشان داشتند. تیمم از همان دقیقه نخست تا انتهای بازی برای رسیدن به پیروزی تلاش کرد. این بازی فینال لیگ برتر نبود و زمان کافی برای جبران اختلاف پنج امتیازی‌مان داریم. اگر بتوانیم در ادامه فصل نیز مانند جدال با چلسی ظاهر شویم، فکر می‌کنم رسیدن به آنها کار آسانی خواهد بود.»

آرسنال بخت قهرمانی ندارد

سول کمپل مدافع پرسابقه و اسبق توپچی‌های لندن معتقد است با وجود یکسری خوش‌بینی‌ها آرسنال قابلیت قهرمانی لیگ برتر را ندارد. به گزارش خبرگزاری فارس، وی اظهار کرد: «شاید بتوان گفت که آرسنال بهتر از قبل شده و می‌تواند نتایجی مطلوب‌تر از قبل در رقابت‌ها بگیرد. حتی امکان این است که برنده جام حذفی شوند. اما نظر من است که جام قهرمانی لیگ برتر دور از دستان آرسنال است. به نظر من خط حمله آرسنال هنوز جا برای کار دارد و باید پیشرفت کند.»

بیل دوباره درسانتیاگوبرنابئو هو شد

حرکت عجیب گرت بیل، بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید در جدال برابر رئال سوسیه‌داد، هواداران کهکشانی‌ها را برای دومین بار در کمتر از یک ماه مجاب کرد ستاره پیشین تاتنهام را هو کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیل که چندی پیش در جریان بازی خانگی رئال مادرید و اسپانیول، کریستیانو رونالدو را از یک فرصت گلزنی مسلم محروم کرد و به جای پاس دادن توپ به او ترجیح داد خودش اقدام به شوتزنی کند، شنبه شب در جریان بازی کهکشانی‌ها مقابل رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو دوباره گرایش خود به تکروی را ثابت کرد که این کار چندان به مذاق هواداران رئال خوش نیامد.

حمله هواداران فلامنگو به رختکن حریف!

هواداران تیم فوتبال برزیلی فلامنگو به رختکن تیم رقیب حمله کردند و ضمن مضروب ساختن دروازه بان این تیم، کفش‌ها و وسایل آنها را هم به سرقت بردند. به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل گفت: «من به‌خاطر این وضعیت وحشیانه که از سوی گروه معدودی صورت گرفت پوزش می‌خواهم. دروازه‌بان تیم ماکائه از ناحیه چانه دچار جراحت شد. این وضعیت می‌توانست بدتر از این هم باشد.»

هواداران چلسی لمپارد را خائن خواندند

در دیدار یکشنبه شب میان دو تیم چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه استمفورد بریج، برخی از هواداران آبی‌های لندنی با در دست داشتن بنرهایی، فرانک لمپارد، اسطوره سابق خود را که بعد از ترک این باشگاه به شکل موقت در منچسترسیتی توپ می‌زند خائن خواندند. لمپارد که بازیکن تیم نیویورک سیتی آمریکا است به‌صورت قرضی در تیم منچسترسیتی بازی می‌کند.