سیدمناف هاشمی، معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان می‌گوید ۲۱ هزار سکه بهار آزادی برای ورزشکاران افتخارآفرین ایران د ر اینچئون در نظر گرفته شده است. به گزارش «ایسنا»، وی در این خصوص گفت: «چیزی بالغ بر ۲۲ تا ۲۳ میلیارد تومان با وجود منابع محدود و مشکلات مالی وزارت ورزش و جوانان، برای این مدال‌آوران در نظر گرفته شده و حمایت‌های دولت در این زمینه بسیار قابل قبول و چشمگیر بوده است.» مدال‌آوران اینچئون سکه باران شدند

سیدمناف هاشمی، معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان می‌گوید ۲۱ هزار سکه بهار آزادی برای ورزشکاران افتخارآفرین ایران د ر اینچئون در نظر گرفته شده است. به گزارش «ایسنا»، وی در این خصوص گفت: «چیزی بالغ بر ۲۲ تا ۲۳ میلیارد تومان با وجود منابع محدود و مشکلات مالی وزارت ورزش و جوانان، برای این مدال‌آوران در نظر گرفته شده و حمایت‌های دولت در این زمینه بسیار قابل قبول و چشمگیر بوده است.»

پیشنهاد ۲ تیم انگلیسی و هلندی به حقیقی

یک تیم انگلیسی و یک تیم هلندی برای جذب علیرضا حقیقی به دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پیشنهاد دادند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در حال حاضر در لیگ برتر پرتغال و در تیم پنافیل عضویت دارد و در صورتی که تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی اروپا (تا هفته آینده) با مشتریان جدیدش به توافق برسد از این تیم پرتغالی جدا خواهد شد تا شرایط جدیدی را تجربه کند.

سه بازیکن ایرانی در بین برترین‌ها

سه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در ترکیب منتخب بازیکنان جام ملت‌های آسیا شانس دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ۴ دروازه‌بان، ۸ مدافع، ۸ هافبک و ۸ مهاجم در جمع گزینه‌ها حضور دارند. در بین این کاندیداها مرتضی پورعلی‌گنجی در بین مدافعان، آندرانیک تیموریان در بین هافبک‌ها و رضا قوچان‌نژاد در بین مهاجمان شانس انتخاب شدن دارند.

سومین باخت عراق در ۶ بازی!

امارات سوم شد

ظهر روز گذشته مسابقه رده‌بندی جام ملت‌های آسیا۲۰۱۵ برگزار شدو طی آن عراق با قبول شکست سه بر ۲ مقابل امارات به مقام چهارمی دست یافت. تیمی که با حذف ناعادلانه ایران به نیمه‌نهایی رسیده بود، متحمل دو شکست شد تا شیرینی آن پیروزی را کاملا فراموش کند. برای امارات در این بازی، احمد خلیل دو بار در دقایق ۱۶ و ۵۱ و نیز علی مبخوت در دقیقه۵۷ از روی نقطه پنالتی گل زدند و دو گل عراق را هم ولید سالم و امجد خلف در دقایق ۲۹ و ۴۲ به ثمر رساندند. در این بازی احمد ابراهیم خلف در دقیقه ۵۵ با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا عراق ۱۰ نفره به کارش ادامه بدهد و طعم چنین مساله‌ای را بچشد. این هم شاید از غرایب فوتبال باشد که عراق با سه باخت و یک مساوی در ۶ بازی چهارم می‌شود، اما ژاپن با دریافت تنها یک گل در کل تورنمنت حتی به نیمه‌نهایی هم نمی‌رسد!