ژاوی کاپیتان بارسلونا در آستانه ثبت رکوردی فوق‌العاده قرار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی که یکشنبه هفته آینده تولد ۳۵ سالگی‌اش را جشن خواهد گرفت، در صورت حضور در بازی دیشب برابر اتلتیکو مادرید توانسته به رکورد ۷۵۰ بازی با پیراهن آبی‌‌اناری‌ها دست پیدا کند. ژاوی البته اکنون هم در این زمینه رکورد‌دار است. اگر هم در ویسنته کالدرون بازی به ژاوی نرسیده باشد، او در مسابقه یکشنبه با ویارئال به این رکورد خواهد رسید. در رده‌های بعدی بازی با پیراهن بارسلونا، کارلس پویول (۵۹۳)، میگولی (۵۴۹)، ویکتور والدس (۵۳۵)، آندرس اینیستا (۵۲۷)و لیونل مسی (۴۵۳) قرار گرفته‌اند.

حمایت باشگاه میلان از اینزاگی

با وجود شکست خانگی روسونری مقابل لاتزیو و حذف از جام حذفی ایتالیا، باشگاه میلان اعلام کرد اینزاگی سرمربی این تیم به‌کار خود ادامه خواهد داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، این تصمیم از سوی باشگاه میلان، پس از تماس تلفنی میان سیلویو برلوسکونی، مالک و آدریانو گالیانی، نایب‌رئیس باشگاه‌ اتخاذ شده است.

گواردیولا آلمانی‌تر از آلمانی‌هاست

کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ سختکوشی پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها را مورد تمجید قرار داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی گفت: «پپ سختکوشی باورنکردنی و منحصربه‌فردی دارد و وقتی بحث به اخلاق کاری می‌کشد او آلمانی‌تر از آلمانی‌ها است. درحالی‌که بازیکنان پس از بازگشت از سفر طولانی‌مدت خود به استراحت مشغول هستند، گواردیولا همچنان روی بازی بعدی تیم برنامه‌ریزی می‌کند. ما به یکدیگر باور داریم و امیدوارم او برای مدت زمان طولانی‌‎تری در بایرن بماند.»