چلسی با خوان کوادرادو به توافق شخصی رسیده است. به گزارش بانک ورزش، با این حال آبی‌های شهر لندن هنوز برای به خدمت گرفتن این ستاره کلمبیایی با تیم فیورنتینا به توافق نرسیده‌اند، چرا که باید بهای فسخ قرارداد او را بپردازند.

توافق چلسی با ستاره کلمبیایی

چلسی با خوان کوادرادو به توافق شخصی رسیده است. به گزارش بانک ورزش، با این حال آبی‌های شهر لندن هنوز برای به خدمت گرفتن این ستاره کلمبیایی با تیم فیورنتینا به توافق نرسیده‌اند، چرا که باید بهای فسخ قرارداد او را بپردازند.

دو جلسه محرومیت برای رونالدو؟

رونالدو بعد از رفتار زشتش با بازیکن کوردوبا در آستانه محرومیت قرار گرفته است. به گزارش «ایسنا»، گفته می‌شود به احتمال زیاد محرومیت ستاره رئال مادرید دو جلسه‌ای خواهد بود و این به آن معنی است که رونالدو دیدار مقابل رئال سوسیداد و سویا را از دست خواهد داد. محرومیت دو جلسه‌ای وی می‌تواند او را برای رویارویی حساس در دربی مادرید مقابل اتلتیکو در دسترس قرار دهد.

نشان یونیسف برنمی‌گردد

بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا تاکید کرد که آبی‌اناری‌ها نمی‌توانند قید درآمد حاصل از عقد قرارداد با اسپانسرها را بزنند تا بار دیگر نشان یونیسف را روی پیراهن خود درج کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در این مورد گفت: «شرایط فوتبال اکنون بسیار فرق کرده است. ما باید قادر به رقابت با سایر تیم‌ها باشیم. می‌بینیم که چطور پای چینی‌ها به اتلتیکومادرید باز می‌شود و آسیایی‌ها هم در والنسیا سهامدار می‌شوند. اینکه یونیسف تنها اسپانسر پیراهن ما باشد، غیرعملی است اما ما همچنان به همکاری خود با این سازمان ادامه می‌دهیم.»

رکوردی فوق‌العاده برای ژاوی

ژاوی کاپیتان بارسلونا در آستانه ثبت رکوردی فوق‌العاده قرار دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی که یکشنبه هفته آینده تولد ۳۵ سالگی‌اش را جشن خواهد گرفت، در صورت حضور در بازی دیشب برابر اتلتیکو مادرید توانسته به رکورد ۷۵۰ بازی با پیراهن آبی‌‌اناری‌ها دست پیدا کند. ژاوی البته اکنون هم در این زمینه رکورد‌دار است. اگر هم در ویسنته کالدرون بازی به ژاوی نرسیده باشد، او در مسابقه یکشنبه با ویارئال به این رکورد خواهد رسید. در رده‌های بعدی بازی با پیراهن بارسلونا، کارلس پویول (۵۹۳)، میگولی (۵۴۹)، ویکتور والدس (۵۳۵)، آندرس اینیستا (۵۲۷)و لیونل مسی (۴۵۳) قرار گرفته‌اند.

حمایت باشگاه میلان از اینزاگی

با وجود شکست خانگی روسونری مقابل لاتزیو و حذف از جام حذفی ایتالیا، باشگاه میلان اعلام کرد اینزاگی سرمربی این تیم به‌کار خود ادامه خواهد داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، این تصمیم از سوی باشگاه میلان، پس از تماس تلفنی میان سیلویو برلوسکونی، مالک و آدریانو گالیانی، نایب‌رئیس باشگاه‌ اتخاذ شده است.

گواردیولا آلمانی‌تر از آلمانی‌هاست

کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ سختکوشی پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها را مورد تمجید قرار داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی گفت: «پپ سختکوشی باورنکردنی و منحصربه‌فردی دارد و وقتی بحث به اخلاق کاری می‌کشد او آلمانی‌تر از آلمانی‌ها است. درحالی‌که بازیکنان پس از بازگشت از سفر طولانی‌مدت خود به استراحت مشغول هستند، گواردیولا همچنان روی بازی بعدی تیم برنامه‌ریزی می‌کند. ما به یکدیگر باور داریم و امیدوارم او برای مدت زمان طولانی‌‎تری در بایرن بماند.»