مذاکرات کی‌روش و کفاشیان دیروز هم ادامه داشت. علی کفاشیان در رابطه با جلسه‌‌اش با کی روش به کاپ گفت:« سرمربی تیم ملی بعد از بازگشت به ایران روز گذشته به فدراسیون آمد و جلسه خوبی را برگزار کردیم، اما با کی روش دیروز درباره قراردادش صحبت نکردیم. او آمده بود گزارش عملکرد بدهد.» او هنوز برنامه جدید سرمربی تیم ملی را نگرفته است. رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید: «کی روش قرار است در جلسه دیگری برنامه‌های جدید آماده‌سازی تیم ملی برای مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به ما بدهد تا برآورد هزینه و درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.» وی در پایان در خصوص پیگیری ماجرای دوپینگ عبدالزهرا گفت: «این ماجرا را خیلی جدی پیگیری می‌کنیم تا متوجه شویم که ایراد کار کجا بوده است. کی روش هم خیلی تاکید داشت که این موضوع را تا انتها پیگیری کنیم.» مذاکرات کی‌روش و کفاشیان دیروز هم ادامه داشت. علی کفاشیان در رابطه با جلسه‌‌اش با کی روش به کاپ گفت:« سرمربی تیم ملی بعد از بازگشت به ایران روز گذشته به فدراسیون آمد و جلسه خوبی را برگزار کردیم، اما با کی روش دیروز درباره قراردادش صحبت نکردیم. او آمده بود گزارش عملکرد بدهد.» او هنوز برنامه جدید سرمربی تیم ملی را نگرفته است. رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید: «کی روش قرار است در جلسه دیگری برنامه‌های جدید آماده‌سازی تیم ملی برای مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به ما بدهد تا برآورد هزینه و درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.» وی در پایان در خصوص پیگیری ماجرای دوپینگ عبدالزهرا گفت: «این ماجرا را خیلی جدی پیگیری می‌کنیم تا متوجه شویم که ایراد کار کجا بوده است. کی روش هم خیلی تاکید داشت که این موضوع را تا انتها پیگیری کنیم.»

فردا رده‌بندی جام ملت‌ها

دیدار رده‌بندی شانزدهمین دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا جمعه ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران با دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و عراق پیگیری می‌شود. به گزارش «ایسنا»، این دو تیم که تا رسیدن به این مرحله هرکدام ۵ بازی را انجام داده‌اند، پس از اینکه در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفان خود شکست خوردند، برای رسیدن به‌عنوان سومی جام ملت‌های آسیا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

قول داده بودند پولادی برگردد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار مهرعلی باران‌چشمه، رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فوتبالیست‌های متخلف از قول فدراسیون درمورد بازگرداندن پولادی گفت که به آن عمل نشد: «فدراسیون فوتبال پیش از اعزام فوتبالیست‌ها به بازی‌های آسیایی قول تعیین تکلیف ۳ بازیکن متخلف عضو تیم ملی را پس از اتمام این بازی‌ها داده بود و از این رو ما امیدواریم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به قولی که دادند عمل کنند، همان‌طور که ستاد کل نیروهای مسلح نیز تسهیلاتی برای حضور این بازیکنان در بازی‌های آسیایی در نظر گرفت. شخص آقای کفاشیان به ما قول دادند که پولادی و دیگر بازیکنان متخلف را به کشور برگردانند و ما منتظر قول ایشان هستیم.»