استیون جرارد کاپیتان لیورپول در پایان این فصل با انتقال به لس آنجلس گلکسی به بیش از ۱۷ سال دوران حضورش در آنفیلد پایان خواهد داد. به گزارش ورزش سه، مورینیو سرمربی چلسی که علاقه زیادی به سبک بازی جرارد دارد در مورد این بازیکن گفت: «من از اینکه او انگلستان را ترک می‌کند خوشحال نیستم. من خیلی دوست دارم لیگ برتر همیشه بهترین بازیکنان خود را حفظ کند. فکر می‌کنم او برای بازی در لیگ برتر بیش از حد لازم کیفیت دارد.» اظهار تاسف مورینیو از جدایی جرارد

استیون جرارد کاپیتان لیورپول در پایان این فصل با انتقال به لس آنجلس گلکسی به بیش از ۱۷ سال دوران حضورش در آنفیلد پایان خواهد داد. به گزارش ورزش سه، مورینیو سرمربی چلسی که علاقه زیادی به سبک بازی جرارد دارد در مورد این بازیکن گفت: «من از اینکه او انگلستان را ترک می‌کند خوشحال نیستم. من خیلی دوست دارم لیگ برتر همیشه بهترین بازیکنان خود را حفظ کند. فکر می‌کنم او برای بازی در لیگ برتر بیش از حد لازم کیفیت دارد.»

فابرگاس بهترین پاسور گل کنونی اروپا

سسک فابرگاس هافبک اسپانیایی تیم فوتبال چلسی هم اکنون بهترین پاسور گل در قاره اروپا به حساب می‌آید. به گزارش خبرگزاری فارس، این هافبک ۲۷ ساله به عنوان سازنده اصلی ۱۵ گل تیمش (از مجموع ۵۱ گل زده در لیگ برتر) نقش داشته است.

دورتموند را در بحران تنها نمی‌گذارم

ایموبیله مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال بورسیا دورتموند با رد شایعاتی که درباره آینده او مطرح شده است، تاکید کرد که زردپوشان وستفالن را در مقطع بحرانی فعلی‌شان تنها نمی‌گذارد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی گفت: «بورسیا دورتموند برای خرید من پول زیادی هزینه کرد و من می‌خواهم پاسخ این اعتماد را بدهم.من تیمم را در دوران سختی ترک نخواهم کرد.»

مبلغ پرداختی فیفا

بابت مصدومیت بازیکنان

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد در سال ۲۰۱۴ مبلغ ۳۰ میلیون پوند (۳۹.۳ میلیون یورو) به باشگاه‌هایی که بازیکنان آنها در جریان حضور در تیم‌های ملی مصدوم شده‌اند، پرداخت کرده است. به گزارش «ایرنا» این مبلغ براساس دستمزد هر بازیکن تعیین می‌شود. فیفا در این دوره زمانی این مبلغ را برای ۱۲۶مورد پرداخته است.

جدایی کاوانی از پاریسی‌ها در تابستان

شایعات پیرامون رابطه سرد زلاتان و کاوانی همچنان ادامه دارد. عده‌ای معتقدند این دو بازیکن ترجیح می‌دهند درمسابقات پاری سن ژرمن به هم پاس ندهند. در تابستان گذشته، شایعه انتقال کاوانی به تیم دیگری مطرح بود اما این اتفاق رخ نداد. به گزارش بانک ورزش، وی به مدیر برنامه‌های خود اطلاع داده شرایط انتقال او به لیگ برتر انگلستان در تابستان آینده را بررسی کند. طبق اخبار رسیده او آرسنال را به منچستریونایتد و لیورپول ترجیح می‌دهد.