مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره اینکه پاداش بازیکنان نسبت به جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطر کمتر شده است، گفت: «در آن سال هم پاداش همین اندازه بود، خوشبختانه تا امروز به تمام تعهداتمان عمل کردیم و پاداش بازیکنان را به آنها می‌دهیم.» وی در واکنش به اینکه مبلغ پاداش چقدر است نیز اظهار کرد: «چون به پاداش‌ها مالیات می‌خورد مبلغ آن را نمی‌گویم.»

سرخابی‌ها به فرابورس نمی‌روند

به‌خاطر سود ده نبودن دو باشگاه پرسپولیس واستقلال گفته می‌شد ممکن است آنها برای خصوصی‌سازی در فرابورس عرضه شوند. به گزارش ورزش سه، امیر هامونی مدیرعامل فرابورس درخصوص احتمال واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به این شکل گفت: «تا به امروز تصمیمی در زمینه واگذاری این دو باشگاه در فرابورس گرفته نشده است و این اتفاق بستگی به نظر هیات واگذاری و سازمان خصوصی‌سازی دارد.پیش شرط واگذاری این دو باشگاه در فرابورس را سازمان خصوصی‌سازی باید اعلام کند.»

حضور شوکت در باشگاه پرسپولیس

شوکت سلام‌اف بازیکن ازبکستانی برای انجام مذاکرات نهایی و انعقاد قرارداد با پرسپولیس دیروز وارد این باشگاه شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، این بازیکن که بنابر اعلام کادر فنی، توانایی حضور در دفاع و هافبک چپ را دارد ابتدا در تست‌های مورد نظر حضور پیدا می‌کند و پس از موفقیت در آنها نسبت به انعقاد قرارداد با وی اقدام خواهد شد.

افجه‌ای: کسر امتیاز از استقلال جدی است

سیدسعید افجه‌ای عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل ما مسائل مالی است. وی در گفت‌وگو با «ایلنا»، درخصوص این شرایط گفت: «یک و نیم میلیارد تومان به توزی بازیکن سابق استقلال بدهی داریم که دادگاه CAS آن را تایید کرده و چند روز بیشتر برای پرداخت آن وقت نداریم. اگر پول این بازیکن را ندهیم مشکلاتی از قبیل کسر امتیاز گریبانگیر ما خواهد شد.»

درخشان: هیچ مشکلی با عبدی ندارم

در رسانه‌ها مطرح شده بود که حسین عبدی مربی پرسپولیس با حمید درخشان اختلاف‌نظر دارد و در صدد استعفا از این تیم است. اما درخشان در گفت‌وگو با «ایسنا» هرگونه اختلافی را تکذیب کرد. وی گفت: «من این موضوع را از طریق رسانه‌ها شنیدم. باید بگویم چنین موضوعی صحت ندارد. من و حسین هیچ مشکلی با هم نداریم. نمی‌دانم چرا چنین مساله‌ای مطرح شده است.»