علی پروین درباره جلسه‌اش در سازمان خصوصی‌سازی برای خرید باشگاه پرسپولیس به «ایسنا» گفت: «جلسه دو ساعته‌ای با پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی داشتیم که در این جلسه علاوه بر من و عابدینی، هدایتی و سردار رویانیان نیز حضور داشتند. من تا به امروز فکر نمی‌کردم عزمی برای فروش باشگاه پرسپولیس وجود داشته باشد اما امروز مشاهده کردم سازمان خصوصی‌سازی در این رابطه بسیار جدی است و می‌خواهد باشگاه پرسپولیس را از طریق قواعد تعیین شده به فروش برساند.» او به دنبال پایین آوردن قیمت سهامی است که برای پیشکسوتان درنظر گرفته شده است: «۲۰ درصد از سهامی که قرار است در اختیار پیشکسوتان پرسپولیس قرار بگیرد مجانی نیست و آنها باید برای گرفتن این مقدار از سهام پول پرداخت کنند. البته خریدار باشگاه پرسپولیس باید سهامی را که به پیشکسوتان می‌دهد همان قیمتی باشد که از دولت خریده و نه گران‌تر. اما باقی سهام را می‌تواند گرانتر بفروشد.»

او برای نحوه پرداخت اقساط خرید باشگاه هم به دنبال فرمولی است که خودش و هدایتی از پس آن بربیایند: «ما جلسات زیادی با عابدینی و هدایتی حداقل یک روز در میان بابت این موضوع برگزار می‌کنیم. رئیس سازمان خصوصی‌سازی دیدگاه خوبی در مورد فروش باشگاه پرسپولیس دارد و بسیار منطقی صحبت کرد. آنها نظرشان این است که ۴۰ درصد فروش باشگاه پرسپولیس که مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان است را به صورت نقد دریافت کنند و ۶۰ درصد باقی مانده را طی دو سال بگیرند. ما در این جلسه سعی کردیم که ۴۰ درصد نقد را به ۲۰ درصد کاهش دهیم و ۸۰ درصد باقی مانده را نیز طی ۵ سال پرداخت کنیم که قرار شد او در این باره به ما جواب بدهد هر چند پوری‌حسینی اعلام کرد هیچ قولی نمی‌دهد که حتما با این موضوع موافقت شود اما گفت اگر توانست این کار را انجام خواهد داد.»

پروین البته چندان به قبول پیشنهادش خوشبین نیست: «همه ما از جمله هدایتی،‌ رویانیان و عابدینی اصرار داشتیم که ۲۰ درصد از مبلغ خرید پرسپولیس را نقدا پرداخت کنیم و باقی آن را در مدت ۵ سال تسویه کنیم هر چند با توجه به صحبت‌هایی که رئیس سازمان خصوصی‌سازی داشت فکر نمی‌کنم با این موضوع موافقت شود.» پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال «ایسنا» مبنی بر اینکه اگر این پیشنهاد از سوی سازمان خصوصی‌سازی مورد موافقت قرار نگیرد آیا کماکان برای خرید باشگاه پرسپولیس اقدام خواهید کرد یا خیر؟ گفت:‌ «ما که این میزان پول برای خرید پرسپولیس نداریم. قبول این مورد و پیشنهاد برای خرید پرسپولیس بر عهده حسین هدایتی است و اگر سازمان خصوصی‌سازی پیشنهاد ما را قبول نکند باید نظر حسین هدایتی را برای خرید پرسپولیس جویا شویم.»