تیم آث‌میلان این فصل با هدایت فیلیپو اینزاگی نتایج خوبی گرفته و نسبت به چند سال اخیر عملکرد بهتری داشته است. به گزارش خبرگزاری فارس، وی درخصوص شرایط مربیگری در این تیم گفت: «زیر ذره‌بین بودن در میلان، طبیعی است. وقتی سرمربی چنین تیمی باشید، همیشه تحت فشار خواهید بود. من هم همانند رئیس‌مان، سیلویو برلوسکونی، می‌خواهم تیم را به دوران اوجش برگردانم که نیازمند صبر و حوصله است.»

تمایل بالوتلی برای ماندن در آنفیلد

ماریو بالوتلی بازیکن همیشه جنجالی لیورپول در این تیم پر فروغ نبوده است و شایعاتی در مورد رفتن وی از این باشگاه شنیده می‌شد، اما برندان راجرز اعلام کرده ماریو بالوتلی می‌خواهد بماند. به گزارش بانک ورزش، راجرز گفت: «ماریو می‌خواهد در تیم بماند. او به تلاش کردن اهمیت می‌دهد و می‌خواهد خوب ظاهر شود، اما آن‌طور که انتظار می‌رفت پیش نرفته است. اینجا باشگاهی است که شما هرگونه فرصتی برای درخشیدن دارید.»

رئال، خدیرا را به دورتموند پیشنهاد داد

باشگاه رئال مادرید برای فروش سامی خدیرا در نقل‌وانتقالات زمستانی دست به‌کار شده است. با توجه به بی‌نتیجه بودن روند مذاکرات برای تمدید قرارداد،ممکن است این هافبک آلمانی، تابستان پیش رو به‌عنوان بازیکنی آزاد راهی تیمی دیگر شود.به گزارش ورزش سه، رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که مدیران رئال به باشگاه دورتموند پیشنهاد داده‌اند تا برای جذب خدیرا اقدام کنند. این اقدام رئالی‌ها در راستای جذب مارکو رویس از دورتموند ارزیابی شده است.

رضایت مورینیو از پیترچک

تیبو کورتوا در بازی چلسی برابر سوانسی هم غایب بود. به گزارش بانک ورزش، خوزه مورینیو در مورد غیبت دوباره تیبو گفت: «انگشت کورتوا در حال بهبودی است، اما من از عملکرد چک راضی هستم. چک در بالاترین سطح خود قرار دارد.»