از تمرین دیروز تیم ملی خبر می‌رسد مرتضی پورعلی گنجی و سردار آزمون اجازه تمرین نگرفتند و پس از دقایقی به تمرین انفرادی پرداختند. آزمون در اوایل تمرین نگران به نظر می‌رسید و یکی دو بار نزد پزشک رفت. دکتر پرهام خانلری پیش از تمرین تیم ملی ایران درباره وضعیت آمادگی سردار آزمون به« ایسنا» گفت: «سردار دچار کوفتگی عضله شده بود و خو‌شبختا‌نه الان پس از برطرف شدن مصدومیتش می‌توانیم بگوییم که روند بهبودی را به خوبی طی کرده است و از یکشنبه می‌تواند در تمرینات گروهی تیم ملی شرکت کند. خیلی از مردم نگران این بازیکن بودند و باید به آنها بگوییم که از فردا (امروز) در تمرینات گروهی تیم ملی حضور دارد و به بازی مقابل امارات می‌رسد.»

جهانبخش: سردار زد، انگار من زدم

جهانبخش که یکی از بازیکنان جوان و از امیدهای کی روش برای موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها محسوب می‌شود در مورد برد تیم ملی مقابل قطر به خبرنگار «ورزش سه» می‌گوید: «خدا را شکر که قطر را شکست دادیم. مهم بود که این بازی را ببریم. خوشبختانه همه بازیکنان تیم ملی خوب کار کردند و روحیه تیمی بالای ما باعث شد تا این بازی را هم مثل بازی مقابل بحرین ببریم.» بعد از گل زیبایی که سردار به ثمر رساند، علیرضا جهانبخش اولین نفری بود که با یک استارت انفجاری خود را به آزمون رساند. علیرضا در مورد خوشحالی اش می‌گوید: «باور کنید انگار خودم به قطر گل زدم و می‌خواهم برای گل خودم خوشحالی کنم. من و سردار همیشه با هم هستیم. موفقیت سردار، موفقیت من است. خوشحالم که او گل زد و امیدوارم در آینده هم بتواند برای تیم ملی گل بزند.»

تاج و قول گرفتن از لاریجانی

مهدی تاج در رابطه با دیدار با لاریجانی،‌ رئیس مجلس شورای اسلامی و قولهایی که از او گرفته است، گفت: «قبل از این نیز لاریجانی دستور همکاری با فدراسیون و سازمان لیگ را درباره حق پخش داده بود و این بار نیز به ما قول همکاری در این باره داد. این ملاقات قطعا دستاوردهای زیادی برای ما خواهد داشت. مجلس به‌عنوان یکی از نهادهای مهم کشور می‌تواند کمک زیادی به فوتبال و سازمان لیگ برای بالا بردن کیفیت فوتبال کند.» تاج در پایان در رابطه با قیمت‌گذاری استقلال و پرسپولیس و انتقادهایی که در این باره می‌شود، گفت: «فعلا ترجیح می‌دهم در این باره اعلام نظری نداشته باشم تا در آینده ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

گواردیولا و آرزوی موفقیت برای ایران

پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان میهمان ویژه دیدار افتتاحیه جام جهانی هندبال بود. در شرایطی که دسترسی به او دور از ذهن بود اما میزبان قطری محدودیت چندانی برای مصاحبه با سرمربی بایرن ایجاد نکرد و او هم با خوشرویی پاسخگوی سوالات خبرنگاران ایرانی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا درباره وحید هاشمیان یعنی همان مربی جوان ایرانی که در تمرینات بایرن مونیخ حاضر شده بود، گفت: «نکته همین است که یک مربی به دنبال بیشتر دانستن باشد. امیدوارم این مربی جوان موفق باشد و خوشحالم که اگر در مسیر آینده به او کمکی کرده‌ام.»

وی در پاسخ به سوال دیگر در مورد کی‌روش و همراهی او با تیم ملی ایران در جام ملت‌ها هم گفت: «او بی‌تردید یک چهره شناخته شده است و حضورش برای شما مفید خواهد بود. برای‌تان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با کی‌روش قهرمان آسیا شوید.»

دفاع نماینده مجلس از قیمت سرخابی‌ها

غلامرضا اسداللهی، عضو کمیسون ورزش مجلس اهالی فوتبال را از اظهارنظر غیرکارشناسی درخصوص قیمت‌گذاری سرخابی‌ها منع کرد: «قیمت‌گذاری روی باشگاه‌ها باید با توجه به جهات مختلف و توسط کارشناسان مرتبط انجام شود و ما اگر کارشناس این موضوع نیستیم نباید بگوییم که قیمت تعیین شده کم یا زیاد است.»

این عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «ایسنا» از رقم اعلام شده برای ارزش این دو باشگاه دفاع می‌کند: «آنچه برای ما به‌عنوان فراکسیون ورزش و ناظر مطرح است این است که این باشگاه‌ها را به قیمت واقعی و به کسانی که می‌توانند آن را ارتقا دهند واگذار کنیم. قطعا قیمتی کارشناسی و واقعی است که توسط کارشناسان و در چارچوب ضوابط با لحاظ بنیه‌هایی که این باشگا‌ه‌ها دارند تعیین شده است. امروز باشگاه‌ها امکانات وسیعی دارند و عوامل و فاکتورهای مختلف در تعیین قیمت دخیل است که بر مبنای آن به عددی می‌رسند. سیستم‌های نظارتی هم با توجه به حساسیت‌های خود نظارت‌های لازم را اعمال می‌کنند تا قیمت واگذاری قابل دفاع باشد.»