در شرایطی که کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ جهان را به دست آورده بود ، پیش از دربی برگشت کوپادل ری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو توپ طلای خود را به هواداران نشان داد، اما این خوشحالی با تساوی ۲ بر ۲ مقابل اتلتیکو و حذف از جام حذفی برای آنها تلخ شد.به گزارش خبرگزاری فارس، رونالدو در پایان این بازی گفت: «روی هر دو گل خورده بسیار بدشانس بودیم. اتلتیکو فوتبال جذابی بازی نمی‌کند. آنها خیلی دفاعی هستند.همیشه منتظرند تا یک کرنر یا یک توپ کاشته به دست بیاورند.» اتلتیکو جذاب نیست

در شرایطی که کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ جهان را به دست آورده بود ، پیش از دربی برگشت

کوپادل ری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو توپ طلای خود را به هواداران نشان داد، اما این خوشحالی با تساوی ۲ بر ۲ مقابل اتلتیکو و حذف از جام حذفی برای آنها تلخ شد.به گزارش خبرگزاری فارس، رونالدو در پایان این بازی گفت: «روی هر دو گل خورده بسیار بدشانس بودیم. اتلتیکو فوتبال جذابی بازی نمی‌کند. آنها خیلی دفاعی هستند.همیشه منتظرند تا یک کرنر یا یک توپ کاشته به دست بیاورند.»

احتمال بازگشت خرگوش چاق!

رونالدو ستاره برزیلی سابق رئال مادرید اعلام کرد قصد دارد در سن ۳۸ سالگی به فوتبال بازگردد. به گزارش بانک ورزش، او که قصد دارد برای یک تیم آمریکایی بازی کند گفته است: «تلاش می‌کنم در بعضی از دیدارها بازی کنم. امسال خیلی تمرین کرده ام در حالی که در سه سال گذشته فرصتی برای این کار نداشته‌ام.»

انریکه: بازی مقابل اتلتیکو سخت است

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، به ‏شاگردانش هشدار داد که برای پیروزی در مرحله بعد مقابل اتلتیکو، باید در هر دو دیدار بهترین ‏عملکردشان را به نمایش بگذارند. ‏به گزارش ورزش سه، وی گفت: «دیدار مقابل اتلتیکو بسیار دشوار خواهد بود. اتلتیکو یکی از بهترین تیم‌های اروپا است و ما باید در هر دو ‏دیدار در بالاترین سطح کار کنیم.»

پلاتینی: بازیکنان حیوان نیستند!

میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا نگران پرداخت‌های نجومی برای جذب بازیکنان است. به گزارش «ایسنا»، او در این خصوص می‌گوید: «فوتبال سیاست و تجارت نیست که به تاجران و سیاستمداران نیاز داشته باشد. بازیکنان حیوان نیستند و باید به آنها توجه شود. باید یک بازیکن میراث باشگاهش باشد. الان رقم‌های نجومی برای یک بازیکن پرداخت می‌شود و این اصلا خوب نیست. همه باشگاه‌ها ورشکست شده‌اند. بعضی از افراد ثروتمند در سراسر جهان وجود دارند که برای جذب ستاره‌های فوتبال هر رقمی را که لازم باشد پرداخت می‌کنند. »

به قطر یا آمریکا نمی‌روم

فیلیپ لام، ‌هافبک بایرن‌مونیخ گفت پس از اتمام قرارداد فعلی‌اش با این تیم اعلام بازنشستگی خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی درخصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: «قراردادم با بایرن‌مونیخ در سال ۲۰۱۸ به پایان خواهد رسید. در آن موقع ۳۴ساله خواهم شد و زمان مناسبی برای پایان دادن به دوران حرفه‌ای‌ام است. تصور هم نمی‌کنم که پس از پایان حضورم در بایرن به قطر یا آمریکا بروم.»