در حالی که با شروع جام ملت‌های آسیا خیلی‌ها معتقدند رضا قوچان‌نژاد از سطح ایده‌آل خودش فاصله گرفته و به واسطه حضور در لیگ سطح پایین کویت دچار افت فنی شده، حالا ممکن است یک بازیکن ایرانی دیگر به فوتبال باشگاهی این کشور اضافه شود. بر همین اساس، روز گذشته خبرگزاری فارس مدعی شد باشگاه القادسیه ضمن ارسال دعوت‌نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس، خواهان جذب مهدی طارمی شده است. القادسیه از پرافتخارترین باشگاه‌های کویت محسوب می‌شود که حمید استیلی هم سابقه بازی در این تیم را دارد. آرزویم سرمربیگری تیم ملی ایران است

مهدی مهدوی‌کیا که از محبوب‌ترین ستاره‌های فوتبال ایران محسوب می‌شود، از زمان خداحافظی‌اش با مستطیل سبز کمتر در رسانه‌ها ظاهر شده است. با این وجود، اما یکی از ۱۱ بازیکن برتر یک قرن اخیر باشگاه هامبورگ، روز گذشته در برنامه ورزش و مردم حاضر شد و مسائل جالبی را مطرح کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، او در بخشی از سخنانش از آرزویش برای هدایت دو تیم خبر داد: «پرسپولیس تیم محبوب من از دوران بچگی بوده و طبیعی است که آرزوی سرمربیگری این تیم را داشته باشم، اما قبل از آن قصد دارم به آلمان رفته و با شرکت در دوره‌های پیشرفته مربیگری و کار در باشگاه هامبورگ صاحب دانش مربیگری شوم. ضمن اینکه سرمربیگری تیم ملی کشورم نیز از آرزوهای بزرگ من در شغل مربیگری است.»

صعود سامورایی‌ها با سوت فغانی

آخرین روز از دور دوم مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا روز گذشته با بازی اردن و فلسطین در گروه چهارم آغاز شد. این مسابقه را اردن در شرایطی با نتیجه ۵ بر یک به سود خودش به پایان برد که حمزه الدرادره با به ثمر رساندن چهار گل، مرد برتر میدان لقب گرفت و نخستین هت‌تریک جام شانزدهم را رقم زد. او در دقایق ۳۴، ۴۵، ۷۵ و ۷۹ برای تیمش گلزنی کرد. دیگر گل اردنی‌ها در این مسابقه با شوت فنی و زیبای یوسف الرواشده در دقیقه ۳۲ به ثمر رسید. تک گل فلسطینی‌ها را هم هبیشه در دقیقه ۸۶ وارد دروازه اردن کرد. بازی دوم دیروز را عراق و ژاپن با قضاوت علیرضا فغانی برگزار کردند. در دقیقه ۲۳ این دیدار داور ایرانی به سود سامورایی‌ها اعلام پنالتی کرد که هوندا با این ضربه گل ژاپن را به ثمر رساند تا این تیم با کسب برتری، ۶ امتیازی شده و به دور بعد صعود کند. دور سوم مسابقات گروهی، امروز و با برگزاری همزمان دو دیدار از گروه اول آغاز می‌شود. از ساعت دوازده‌ونیم ظهر، عمان و کویت حذف شده به مصاف هم می‌روند و استرالیا و کره‌جنوبی نبرد سرنوشت‌ساز سرگروهی را برگزار خواهند کرد.