تیم منتخب ستارگان لیگ قطر امروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به مصاف بایرن مونیخ می‌رود. به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی جباری بازیکن ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر شانس بازی جلوی ستارگان بایرن مونیخ را ندارد. هدایت تیم ستارگان قطر را در این بازی مایکل لادروپ بر عهده دارد. لادروپ در یک کنفرانس خبری اسامی بازیکنان مورد نظرش برای این بازی را اعلام کرد که در بین این نفرات نامی از مجتبی جباری دیده نمی‌شود.

پیشنهاد جالب خوروش

به حمودی و خلیل‌زاده

موضوع تخلف بازیکنان سرباز هنوز هم در فوتبال ایران خبرساز است.خوروش سرپرست سپاهان در گفت‌وگو با کاپ با اشاره به وضعیت سربازان این تیم که در تراکتورسازی هستند، گفت: «هنوز وضعیت این بازیکنان مشخص نیست اما اگر به‌عنوان سرباز برای تراکتورسازی بازی نکنند، می‌توانند با قانون جدید سربازی خود را بخرند و چون با سپاهان قرارداد دارند، به تیم ما برمی‌گردند. امیدوارم خلیل‌زاده و حمودی چنین شرایطی را دنبال کنند.»

مسائل روحی روانی اثرگذار است

پرسپولیس همچنان درگیر مشکلات مدیریتی و البته مسائل مالی است.امید عالیشاه در مورد آخرین وضعیت این تیم به خبرگزاری تسنیم گفت: «بعد از اینکه شرایط تیم خوب نبود و هیچ چیز سر جایش قرار نداشت، توانستیم چند بازیکن خوب جذب کنیم. امیدوارم در تعطیلات نیم‌فصل تیم را به شرایط آرمانی برگردانیم.» وی درخصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در نیم‌فصل دوم به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر برگردد، خاطرنشان کرد: «نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. اما در فوتبال ایران بیشتر از مسائل فنی، مسائل روحی و روانی اثرگذار است و با دو، سه پیروزی می‌شود به بالای جدول رسید.»

استقلال و درخواست ۵۰ میلیونی از نساجی

صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران می‌گوید:

« ما بعد از ۲۰ سال می‌خواهیم به لیگ برتر صعود کنیم و باید کاملا برنامه‌ریزی‌شده پیش برویم.» به گزارش کاپ قرار بود تورنمنت فوتبالی باحضور استقلال در قائمشهر برگزار شود که استقلالی‌ها از این کار منصرف شدند. وی در رابطه با اظهارنظر قلعه‌نویی که گفته درودگر با من تماس گرفت و گفت که این تورنمنت لغو شده، توضیح داد: «من با قلعه‌نویی تماس گرفتم و به او پیشنهاد دادم که ۴ بهمن ماه به قائمشهر بیایند تا دیدار تدارکاتی را با نساجی برگزار کنند. از طرف باشگاه استقلال به ما اعلام کردند که باید ۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید تا ما به قائمشهر بیاییم زیرا باید بازیکنان خود را بیمه کنیم.»

دژاگه: تماشاگران ایرانی عالی بودند

اشکان دژاگه هافبک ۲۸ ساله تیم ملی به تمجید از حضور پرشور ایرانیان در بازی مقابل بحرین پرداخت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در این خصوص عنوان کرد: «باورنکردنی بود. تماشاگران ایرانی عالی بودند. فوق‌العاده بود. درست مانند این بود که در تهران هستیم. شاید ورزشگاه رکتنگولار ملبورن، ورزشگاه آزادی نبود ولی شبیه به آن بود.»

احتمال سفر تیم ملی امید به کویت

تیم ملی فوتبال امید ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه به کویت دعوت شد. شاگردان محمد خاکپور که خود را برای حضور در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل آماده می‌کنند از سوی کویت به یک اردوی تدارکاتی دعوت شدند تا در اواسط اسفند با تیم المپیک این کشور یک بازی دوستانه برگزار کنند. به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه تیم ملی ایران باید فروردین در بازی‌های انتخابی المپیک بازی کند این پیشنهاد می‌تواند فرصت خوبی جهت کسب آمادگی و رسیدن به هماهنگی بیشتر باشد. مسوولان تیم ملی امید و کادرفنی این مساله را بررسی می‌کنند تا هر چه زودتر در این ارتباط تصمیم‌گیری شود.

درخشش حامد حدادی در لیگ چین

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین تیم شینگ دائو به همراه حامد حدادی به بردهای خود ادامه داد. این تیم به مصاف فوجیان تیم سابق صمد نیکخواه‌بهرامی رفت و با درخشش حامد حدادی سنتر ایرانی‌اش ۱۱۹ بر ۱۱۲ به برتری رسید. به گزارش «ایسنا»، وی در این مسابقه ۴۲ دقیقه در میدان بود و کارش را با ۲۸ امتیاز، ۲۲ ریباند، ۴ پاس منجربه گل، یک توپ ربایی و یک بلاک شات تمام کرد.

معروف، امروز به کازان می‌رود

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان که مدتی قبل با عقد قراردادی تا پایان فصل به تیم زنیت کازان روسیه پیوسته بود، امروز راهی تاتارستان روسیه می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران تا امروز در انتظار ویزای کار خود در روسیه بود که با برطرف شدن این مشکل، او به تیم جدیدش ملحق می‌شود.زنیت در حال حاضر به‌عنوان یکی از قدرت‌های والیبال اروپا در جایگاه دوم لیگ برتر روسیه قرار دارد.