دژاگه: تماشاگران ایرانی عالی بودند

اشکان دژاگه هافبک ۲۸ ساله تیم ملی به تمجید از حضور پرشور ایرانیان در بازی مقابل بحرین پرداخت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در این خصوص عنوان کرد: «باورنکردنی بود. تماشاگران ایرانی عالی بودند. فوق‌العاده بود. درست مانند این بود که در تهران هستیم. شاید ورزشگاه رکتنگولار ملبورن، ورزشگاه آزادی نبود ولی شبیه به آن بود.»

احتمال سفر تیم ملی امید به کویت

تیم ملی فوتبال امید ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه به کویت دعوت شد. شاگردان محمد خاکپور که خود را برای حضور در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل آماده می‌کنند از سوی کویت به یک اردوی تدارکاتی دعوت شدند تا در اواسط اسفند با تیم المپیک این کشور یک بازی دوستانه برگزار کنند. به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه تیم ملی ایران باید فروردین در بازی‌های انتخابی المپیک بازی کند این پیشنهاد می‌تواند فرصت خوبی جهت کسب آمادگی و رسیدن به هماهنگی بیشتر باشد. مسوولان تیم ملی امید و کادرفنی این مساله را بررسی می‌کنند تا هر چه زودتر در این ارتباط تصمیم‌گیری شود.

درخشش حامد حدادی در لیگ چین

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین تیم شینگ دائو به همراه حامد حدادی به بردهای خود ادامه داد. این تیم به مصاف فوجیان تیم سابق صمد نیکخواه‌بهرامی رفت و با درخشش حامد حدادی سنتر ایرانی‌اش ۱۱۹ بر ۱۱۲ به برتری رسید. به گزارش «ایسنا»، وی در این مسابقه ۴۲ دقیقه در میدان بود و کارش را با ۲۸ امتیاز، ۲۲ ریباند، ۴ پاس منجربه گل، یک توپ ربایی و یک بلاک شات تمام کرد.

معروف، امروز به کازان می‌رود

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان که مدتی قبل با عقد قراردادی تا پایان فصل به تیم زنیت کازان روسیه پیوسته بود، امروز راهی تاتارستان روسیه می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران تا امروز در انتظار ویزای کار خود در روسیه بود که با برطرف شدن این مشکل، او به تیم جدیدش ملحق می‌شود.زنیت در حال حاضر به‌عنوان یکی از قدرت‌های والیبال اروپا در جایگاه دوم لیگ برتر روسیه قرار دارد.