برندان راجرز، سرمربی لیورپول، معتقد است که بعد از جدایی استیون جرارد از این باشگاه در پایان ‏فصل، جوردن هندرسون می‌تواند جای این هافبک باتجربه را پر کند. او گفت: «فکر می‌کنم هندرسون همه ویژگی‌های یک رهبر را دارد و به همین دلیل بود که من او را به‌عنوان کاپیتان دوم انتخاب کردم. او می‌توانست در کنار کاپیتان بزرگ‌تری مثل استیون، مسوولیت‌های ‏این نقش را یاد بگیرد.‏ بنابراین ‏زمانی که استیون از تیم جدا شود، ما کسی را داریم که همان اندازه دانش و هوشمندی را در تیم داشته ‏باشد.» برندان راجرز، سرمربی لیورپول، معتقد است که بعد از جدایی استیون جرارد از این باشگاه در پایان ‏فصل، جوردن هندرسون می‌تواند جای این هافبک باتجربه را پر کند. او گفت: «فکر می‌کنم هندرسون همه ویژگی‌های یک رهبر را دارد و به همین دلیل بود که من او را به‌عنوان کاپیتان دوم انتخاب کردم. او می‌توانست در کنار کاپیتان بزرگ‌تری مثل استیون، مسوولیت‌های ‏این نقش را یاد بگیرد.‏ بنابراین ‏زمانی که استیون از تیم جدا شود، ما کسی را داریم که همان اندازه دانش و هوشمندی را در تیم داشته ‏باشد.»

نویر سزاوار دریافت توپ طلا است

آرین روبن مهاجم هلندی باواریایی‌ها دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم را شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۴ می‌داند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی در حمایت از هم‌تیمی خود گفت: «نمی‌دانم که شانس نویر برای کسب توپ طلا چقدر است ولی می‌توانم این را بگویم که مانوئل سزاوار دریافت این عنوان است.»

تردد فرگوسن با هلی‌کوپتر اختصاصی

سر الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد با هلی‌کوپتر اختصاصی خود به محل دیدار تیم سابقش مقابل یئوویل رفت. به گزارش خبرگزاری فارس، وی برای دیدن بازی شیاطین سرخ مقابل یئوویل تاون که در چارچوب مسابقات اف‌‌ای کاپ برگزار می‌شد با هلی‌کوپتر اختصاصی اش در نزدیکی ورزشگاه این تیم دسته دومی فرود آمدو بعد از تماشای بازی با همین وسیله استادیوم را ترک کرد.

بازگشت خوان لاپورتا به نوکمپ؟

اوضاع مدیریتی در بارسلونا شرایط آرام و مناسبی ندارد. به همین دلیل گفته می‌شود خوان لاپورتا مدیر سابق این باشگاه که رابطه بسیار خوبی نیز با پپ گواردیولا دارد به زودی به این باشگاه بازخواهد گشت. به گزارش بانک ورزش، وی در صفحه اجتماعی خود نوشته است که در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که در سال ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد تا برای دومین بار مدیریت کاتالان‌ها را بر عهده بگیرد.