تمرین صبح شنبه استقلالی‌ها در کمپ حجازی برگزار شد. به گزارش کاپ، در ابتدای این جلسه تمرینی امیر قلعه‌نویی، ‌سرمربی استقلال از بازیکنانش خواست تا با جدیت تمرین کنند و خودشان را برای نیم‌فصل دوم آماده کنند. او در بخشی از صحبت‌هایش به بازیکنان گفت: «ما پنج ماه مهم پیش رو داریم و از شما می‌خواهم که به فکر مردم و خودتان باشید. اگر اشتباهات نیم‌فصل اول را تکرار نکنید، ۴-۳ هفته پیش از پایان فصل، قهرمانی را جشن می‌گیرید.» چهار هفته زودتر قهرمان می‌شویم!

تمرین صبح شنبه استقلالی‌ها در کمپ حجازی برگزار شد. به گزارش کاپ، در ابتدای این جلسه تمرینی امیر قلعه‌نویی، ‌سرمربی استقلال از بازیکنانش خواست تا با جدیت تمرین کنند و خودشان را برای نیم‌فصل دوم آماده کنند. او در بخشی از صحبت‌هایش به بازیکنان گفت: «ما پنج ماه مهم پیش رو داریم و از شما می‌خواهم که به فکر مردم و خودتان باشید. اگر اشتباهات نیم‌فصل اول را تکرار نکنید، ۴-۳ هفته پیش از پایان فصل، قهرمانی را جشن می‌گیرید.»

مسلمان از استقلال دور شد

در حالی که باشگاه استقلال طی روزهای اخیر پیگیر جذب محسن مسلمان شده بود و حتی قرارداد داخلی هم میان طرفین به امضا رسید، اما به دلیل شرایطی که باشگاه ذوب آهن برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن در نظر گرفته، احتمال پیوستن مسلمان به استقلال کاهش یافته است. به گزارش کاپ، علی نظری‌جویباری، معاون ورزشی باشگاه استقلال با تایید این خبر عنوان کرد: «باشگاه ذوب‌آهن خواهان دریافت ۵۰۰ میلیون از استقلال شده است که به احتمال زیاد این مساله مورد تایید هیات‌مدیره قرار نمی‌گیرد.»

خوردبین: با مهاجم برزیلی توافق کردیم

خوزه کارلوس جونیور مهاجم برزیلی که چند روز قبل به تهران آمد و از سوی باشگاه پرسپولیس مورد تست پزشکی قرار گرفت، در آستانه پیوستن به جمع سرخپوشان قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود خوردبین سرپرست قرمزها در این خصوص گفت: «کار این بازیکن با پرسپولیس تمام شده است و او می‌‌تواند از این به بعد با ما باشد.» این فوتبالیست برزیلی ۳۰ ساله است.

نورمحمدی ماندنی شد

رضا نورمحمدی مدافع باتجربه پرسپولیس که طی چند روز گذشته اخباری پیرامون جدایی‌اش از این تیم به گوش می‌‌رسید، در جمع قرمزها ماندنی خواهد بود. در جلسه‌ای که بین این بازیکن و طاهری برگزار شد، قرار شد باشگاه به تعهدات مالی‌اش نسبت به این مدافع عمل کند. به گزارش ورزش سه، در همین ارتباط شنیده می‌شود حمید درخشان به هیچ وجه با صدور رضایت‌نامه نورمحمدی موافقت نکرده است.

ستارگان ۹۸ پا به توپ می‌شوند

تیم‌های فوتبال ستارگان ۹۸ و ستارگان هنر و ورزش عصر روز پنج‌شنبه ۱۸ دی ماه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)، به منظور کمک به بیماران سرطانی در جزیره کیش به میدان می‌روند. به گزارش «ایلنا»، در فهرست فوتبالیست‌های معرفی شده برای این دیدار اسامی چهره‌های نام آشنایی از جمله علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی‌کیا، جواد زرینچه، احمدرضا عابدزاده و علیرضا منصوریان به چشم می‌خورد. همچنین از جمله هنرمندان حاضر در این بازی می‌توان به همایون شجریان، کامبیز دیرباز، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، پژمان بازغی، محسن تنابنده و روزبه نعمت‌اللهی اشاره کرد. این دیدار عام‌المنفعه ساعت ۱۶ در ورزشگاه المپیک کیش برگزار خواهد شد. قرار است درآمد حاصل از بلیت‌فروشی این دیدار به بیماران سرطانی اختصاص یابد.

رضازاده بر سر دوراهی

زمان ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون وزنه‌برداری از دیروز آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت. به گزارش «ایلنا»، حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل حضور داشتن در شورای شهر دو شغله محسوب می‌شود و طبق گفته نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برای حضور در انتخابات این فدراسیون باید از شورای شهر استعفا دهد. رضازاده که هنوز اعلام نکرده چه تصمیمی خواهد گرفت، تنها ۱۰ روز فرصت دارد تا تصمیم نهایی خود را بگیرد و از بین عضویت در شورای شهر و شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری یکی را انتخاب کند.