مجمع عمومی فدراسیون فوتبال دیروز برگزار و مصوب شد مجمع فوق‌العاده فدراسیون سه ماه دیگر برگزار شود. روز گذشته همچنین ارائه گزارش‌های مالی در این جلسه هم با حاشیه‌های زیادی همراه شد که از آن جمله می‌توان به اعتراض نصرالله سجادی اشاره کرد. معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: «گزارش مالی فدراسیون پر از اشکال است و این افتخار نیست که مالیات نمی‌پردازید.» به گزارش «ایسنا»، سجادی که در جلسه مجمع فدراسیون حاضر شده بود، پس از ارائه گزارش بودجه سال ۹۳-۹۲ فدراسیون از سوی شیخ‌سفلی، بازرس مستقل مجمع عنوان کرد: «گزارش مالی اشکالات و ابهامات زیادی دارد که خوب بود ابتدا درباره آنها در جلسات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بحث می‌کردید و پس از رفع ابهامات به جلسه مجمع آورده می‌شد. من اشکالات متعددی به بعضی از بندهای آن وارد می‌کنم. این در حالی است که گزارشی که به دست ما رسیده ظاهرا از گزارشی که در اینجا عنوان می‌شود، کمتر است. گزارش شما باید پشتوانه هیات رئیسه را داشته باشد.» سجادی همچنین ادامه داد: «در برخی از بندها عنوان شده که مالیات را پرداخت نکرده‌اید. اینکه افتخار نیست. مالیات از اموال دولت و بیت‌المال است و پرداخت نکردن آن یعنی دست بردن در اموال دولت. اینکه چرا تاکنون مالیات‌ها پرداخت نشده اصلا معلوم نیست.» این در حالی است که شیخ‌سفلی پیش از ترک جلسه مجمع سعی کرد سجادی را قانع کند و بگوید که من مسوولیت اجرایی نداشتم و صرفا کارم حسابرسی مستقل و بیان یکسری ایرادات بود. در این بین

منصور قنبرزاده نیز به شیخ سفلی اعتراض کرد و گفت: «شما پاسخگوی ما نبوده‌اید حتی در شرایطی که من به دفتر شما آمدم و نامه رسمی ما را هم بارها دریافت کرده بودید.»

افزایش یک میلیاردی بودجه

همچنین بودجه سال آینده فدراسیون فوتبال پس از بحث و بررسی در مجمع سالانه، با یک میلیارد افزایش مصوب شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقم پیشنهادی بودجه ابتدا ۵۴ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان بود که پس از بررسی اعضا و اعتراض‌هایی که به برخی سهم‌بندی‌ها داشتند، یک میلیارد تومان افزایش یافت و به مبلغ ۵۵ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان رسید. همچنین قرار شد یک میلیارد افزایش بودجه میان هیات‌های استانی تقسیم شود.