این روزها از ستاره ایرانی تیم نایمخن و فوتبال هلند به‌عنوان راه نجات تیمش برای عبور از بحران‌های مالی نام می‌برند و از جدایی این بازیکن با مبلغ ۱.۷ میلیون یورو صحبت می‌کنند، این در حالی است که جهانبخش از علاقه رئیس باشگاه به او و تمایلش برای ماندن سخن می‌گوید. مصاحبه او را با «ایسنا» بخوانید. گویا باشگاه نایمخن به‌خاطر مشکلات مالی قصد دارد در نیم فصل با جدایی شما موافقت کرده و از این بابت به رقم ۱.۷ میلیون یورویی برسد. این خبر صحت دارد؟

من هم خبرهایی درباره مشکلات مالی باشگاه شنیدم اما از رقم عنوان شده خبری ندارم. قطعا پیشنهادهایی از جمله درخواست خرید برخی بازیکنان به باشگاه می‌آید اما واقعا هیچ اطلاعی از آنها ندارم و بعید می‌دانم باشگاه با جدایی‌ام موافقت کرده باشد.

به‌دنبال این اخبار جست‌وجویی نداشتید، چون به هر حال در صورت تصمیم به چنین اقدامی قطعا شما هم در جریان خواهید بود.

قطعا همین طور است و در آخرین مرتبه‌ای که اطلاعاتی از مدیر برنامه‌هایم، مربی تیم و رئیس باشگاه دریافت کردم، ظاهرا رئیس باشگاه که مسوولیت اسپانسر اصلی نایمخن هم با خود اوست و تمام کارها را خودش انجام می‌دهد، عنوان کرده قهرمانی نایمخن در لیگ هلند اهمیت زیادی برایش دارد و نمی‌خواهد من را از دست بدهد. با وجود مشکلات مالی وی تاکید کرده که قهرمانی تیم برایش مهم‌تر است. حالا اینکه در آینده چه اتفاقات جدیدی بیفتد دیگر از آن اطلاعی ندارم.

از حضور در نایمخن راضی هستید و تمایل دارید بمانید؟

بله، بسیار راضی‌ام؛ بالاخره ارائه پیشنهادها برای بازیکن خوشحال‌کننده است و من قبل از ورود به نایمخن هم پیشنهادهای خوبی داشتم و البته معتقدم از حضور در نایمخن ضرر نکردم.

یعنی اصلا به جدایی فکر نمی‌کنید؟

قطعا اگر بتوانیم دوباره به لیگ برتر برویم، وضعیت تیم بهتر از این هم می‌شود چون قهرمانی در لیگ دوم هلند به تیم و خودم شخصیت بیشتری می‌دهد و فکر می‌کنم تابستان و در پایان فصل، زمان خوبی برای ترانسفر شدن باشد.

دوست دارید همچنان در هلند به فوتبال‌تان ادامه دهید یا به لیگ‌های دیگر هم فکر می‌کنید؟

زمانی که در نایمخن شروع به کار کردم، همواره سعی داشتم تمام تمرکزم معطوف به بازی در این تیم و تبدیل شدن به یک بازیکن کاملا موثر باشد نمی‌خواستم ذهنم را درگیر مسائل دیگر ازجمله رفتن به کشورهای مختلف و... کنم چون می‌دانستم اگر بازیکن موفقی در نایمخن باشم، قطعا فوتبال هلند مورد توجه و رصد باشگاه‌های معتبر قرار دارد. الان هم شرایطم در اینجا خوب است. دومین سال حضورم در فوتبال هلند را تجربه می‌کنم و شناختم نسبت به سال اول خیلی بیشتر شده که می‌توانم از آن استفاده کنم. خیلی فکر کردم و ترجیح می‌دهم چند سال دیگر در فوتبال هلند بمانم تا هم رشد بیشتری داشته باشم و هم اینکه می‌دانم اینجا مورد توجه است.