احمد شهریاری، عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه در ابتدای فصل اسپانسر ۴۵ میلیارد تومانی برای باشگاه استقلال پیدا کرده بود؛ اما مورد موافقت امیر رضا خادم قرار نگرفت، اظهار کرد: «یک مجموعه خوب علاقه‌مند بود اسپانسر باشگاه استقلال شود و ما پیگیری‌های لازم را در این مورد انجام دادیم که متاسفانه با استقبال خوبی از سوی مسوولان وزارت ورزش مواجه نشد.»

ذوب‌آهن دو میلیارد می‌خواست

محسن مسلمان در شرایطی در آستانه ملحق شدن به باشگاه استقلال است که پرسپولیسی‌ها هم خواهان وی بودند. به گزارش «ایسنا»، حمید درخشان سرمربی تیم پرسپولیس درمورد رفتن مسلمان به استقلال گفت: «من هنوز نمی‌دانم که این انتقال صورت گرفته است یا نه. با این حال ما از ذوب‌آهن درخواست کرده بودیم که این بازیکن را به ما بدهند؛ اما رقم پیشنهادی ذوب‌آهن برای جذب این بازیکن خیلی زیاد بود. آنها برای صدور رضایت‌نامه دائمی ۲ میلیارد تومان می‌خواستند. »

جوان‌گرایی به سن نیست!

رضا عنایتی، مهاجم پدیده که در ۳۸ سالگی برای بازی در استقلال نظر قلعه‌نویی را جلب کرده، جواب منتقدان این اتفاق را داد. به گزارش خبرگزاری فارس، وی درباره انتقاداتی که به قلعه‌نویی برای جذب او می‌شود، گفت: «جوانگرایی به سن و سال نیست، بلکه به میزان عملکرد و بیلان داخل زمین است. اگر بازیکنی ۱۸ساله باشد؛ اما در زمین ۴کیلومتر هم ندود به چه درد می‌خورد؟ سال گذشته ابراهیم‌زاده تیمش را کاملا جوان کرده بود؛ اما در مصاحبه‌هایش گفت که از این کار پشیمان شده است.»

سعداوی بازداشت شد

ظهر روز گذشته حمید درخشان اعلام کرد نعیم سعداوی به دلیل شکایت او پیرامون انتشار فایل صوتی مکالمه‌اش با بازیکن فولاد بازداشت شد و قرار است با قرار وثیقه آزاد شود. به گزارش خبرگزاری فارس، سعداوی در برنامه ۹۰ فایل صوتی مکالمه درخشان با یوسف وکیا را منتشر کرد و مدعی شده بود که درخشان با تماس با این بازیکن تمرکزش را برهم زده است.