پس از حضور فان‌خال در یونایتد، تغییرات گسترده در این تیم به وجود آمد و مدیران منچستر حدود ۱۸۰ میلیون یورو برای تقویت تیم هزینه کردند. فان‌خال درآخرین تصمیم بزرگش قصد داردآرین روبن راکه در تیم ملی هلند با او همکاری داشته به اولدترافورد بیاورد. هر چند بایرن مونیخ به هیچ وجه مایل به فروش فوق ستاره خود نیست و هنوز به این درخواست واکنش نشان نداده است.روزنامه گاردین چاپ انگلیس گزارش داده که رابطه خوب فان‌خال و روبن می‌تواند کلید این انتقال باشد. همچنین این روزنامه از متس هوملس و دنی آلوز به‌عنوان دیگر گزینه‌های شیاطین سرخ نام برده است. فان‌خال روبن را می‌خواهد

پس از حضور فان‌خال در یونایتد، تغییرات گسترده در این تیم به وجود آمد و مدیران منچستر حدود ۱۸۰ میلیون یورو برای تقویت تیم هزینه کردند. فان‌خال درآخرین تصمیم بزرگش قصد داردآرین روبن راکه در تیم ملی هلند با او همکاری داشته به اولدترافورد بیاورد. هر چند بایرن مونیخ به هیچ وجه مایل به فروش فوق ستاره خود نیست و هنوز به این درخواست واکنش نشان نداده است.روزنامه گاردین چاپ انگلیس گزارش داده که رابطه خوب فان‌خال و روبن می‌تواند کلید این انتقال باشد. همچنین این روزنامه از متس هوملس و دنی آلوز به‌عنوان دیگر گزینه‌های شیاطین سرخ نام برده است.

کارلتو به رکورد فکر نمی‌کند

رئال مادرید امشب و در هفته چهاردهم مسابقات لالیگا اسپانیا دیداری مهم مقابل سلتاویگو در پیش دارد. کهکشانی‌ها که اکنون ۱۷ مسابقه است برنده شده‌اند، به بردی دیگر می‌اندیشند، اما ظاهرا حفظ رکورد برای‌شان دغدغه نیست. به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی به حفظ رکورد بردن فکر نمی‌کند: «ما به فکر رکورد نیستیم. تنها چیزی هم که به آن می‌اندیشیم، این موضوع نیست. خیلی دغدغه‌های دیگر در ذهن داریم. البته اعتراف می‌کنم از این حرکت رو به جلوی قاطع خوشحالیم و استقبال می‌کنیم.»

خدیرا و سرنوشت نامعلوم

سامی خدیرا می‌گوید هنوز نمی‌داند که پس از جدایی از رئال مادرید به کدام تیم خواهد پیوست. به گزارش «ایسنا»، سامی خدیرا درباره آینده فوتبالی خود گفت: «نمی دانم قرار است کجا بازی کنم و شرایطم در رئال چه می‌شود. هنوز فصل نقل‌وانتقالات نرسیده است و نمی‌توان صحبتی درباره آن کرد.» سامی خدیرا چند سالی است که برای رئال مادرید توپ می‌زند. او در دوران ژوزه مورینیو به کهکشانی‌ها پیوست. خدیرا فصل قبل بازی‌های زیادی را به علت آسیب‌دیدگی از دست داد و حتی حضورش در جام جهانی هم در هاله‌ای از ابهام بود. چلسی و آرسنال از جدی‌ترین مشتریان این بازیکن به شمار می‌آیند.

سوارز نگران گل نزدن نیست

سوارز نگران گل نزدن برای بارسلونا نیست. به گزارش کاپ، او در گفت‌وگویی با رادیو کاتالونیا گفته: «می‌دانم که هر مهاجمی دوران خوب و بد دارد. من هم نگران گل نزدنم نیستم. چون تا زمانی که تیم خوب کار می‌کند و من هم فکر می‌کنم که کمک می‌کنم، خوشحالم. اگر تیم خوب بازی نمی‌کرد اوضاع متفاوت بود. آن زمان از من انتقاد می‌شد و من باید پاسخگو می‌بودم. وقتی به باشگاه جدید می‌روی نقش جدید به تو داده می‌شود. » او توانسته خودش را با ستاره‌های تیم هماهنگ کند: «با گذشت زمان رابطه‌ام با لئو هم بهتر شده است. حالا بهتر درک می‌کنم و راحت‌تر هستم، اما مطبوعات شرایط خنده‌داری برای ما رقم زدند. جو تیم ما عالی است. »