هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود.برنامه بازی‌های چهار گروه امشب را مرور کنید:

گروه A: اتلتیکو مادرید از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به مصاف المپیاکوس یونان خواهد رفت. اتلتیکو شنبه شب در دربی حساس مادرید در هفته سوم رقابت‌های لالیگا موفق شد در سانتیاگوبرنابئو رئال مادرید را شکست دهد تا از روحیه بالایی برای شروع کار خود در رقابت‌های اروپا برخوردار شود. در دیگر دیدار گروه A یوونتوس در تورینو به صورت همزمان با این دیدار میزبان مالمو خواهد بود.

گروه B: لیورپول میزبان لودوگورتس رازگراد خواهد بود و در دیگر بازی حساس رئال مادرید که شروع بدی در لالیگا داشته و هم‌اکنون با سه امتیاز در رده سیزدهم لالیگا قرار دارد، در سانتیاگو برنابئو میزبان بازل سوئیس خواهد بود.

گروه C: موناکو میزبان بایرلورکوزن است؛ در حالی که لورکوزن با هفت امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا است اما موناکو فصل بدی در لیگ فرانسه داشته و هم‌اکنون با چهار امتیاز از پنج بازی در رده نوزدهم جای گرفته است. در دیگر دیدار این گروه بنفیکا میزبان زنیت است. زنیت با ۲۱ امتیاز از هفت بازی صدرنشین لیگ روسیه است؛ در حالی که بنفیکا با ۱۰ امتیاز از چهار بازی در رده سوم لیگ پرتغال قرار دارد.

گروه D: گالاتاسرای ترکیه میزبان اندرلخت بلژیک است و در دیداری حساس بورسیا دورتموند در زیگنال ایدوناپارک از آرسنال پذیرایی می‌کند. آرسنال در این فصل با ۶ امتیاز از چهار بازی در رده هفتم لیگ برتر است و دورتموند با ۶ امتیاز از سه بازی در مکان چهارم بوندس‌لیگا قرار گرفته است.