فصل نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپایی هنوز تمام نشده و همچنان اخبار مربوط به آن برای علاقه‌مندان به فوتبال اروپا جذاب است. آخرین اخبار و شایعات را به نقل از سایت‌های معتبر ورزشی دنیا بخوانید. آلوز برگشت

دنی آلوز که قرار است سه‌شنبه این هفته به تمرینات بارسلونا برگردد تا پایان ماه ژوئن سال‌ آینده با این تیم قرارداد دارد؛ اما گفته می‌شود که او نمی‌تواند تا پایان این قرارداد در نیوکمپ بماند. چون بارسایی‌ها نمی‌خواهند در پایان فصل آینده به‌عنوان بازیکن آزاد با او وداع کنند، ضمن اینکه لوئیس انریکه سرمربی تیم هم برای برنامه‌هایش در فصل آینده به این مدافع برزیلی اعتقادی ندارد.

بارسا دنبال ستاره کلمبیایی

بارسلونا در حال بستن و نهایی کردن قرارداد خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی تیم فیورنتینا است. گفته می‌شود هفته آینده این بازیکن با مبلغ ۳۷ میلیون یورو به نیوکمپ خواهد رفت و انتقال این بازیکن فعلا به شکل غیررسمی بیان شده است.

مورینیو چک را می‌فروشد

خوزه مورینیو قصد دارد کورتوا را دروازه‌بان شماره یک تیمش در فصل آینده کند. به این ترتیب او آماده فروش پیتر چک است؛ چلسی امیدوار است با مبلغ فروش چک، لوپز را از رئال‌مادرید به خدمت بگیرد.

منچستر سر کیسه را شل می‌کند

منچستر یونایتد قصد دارد برای انتقال هوملس، پیشنهادش را به دورتموند بیشتر کند. گفته می‌شود یونایتد آماده است پیشنهاد ۵/۳۷میلیون یورویی به طرف آلمانی ارائه کند. منچستر یونایتد در حال حاضر پیشنهادی ۱۲ میلیون دلاری به آرسنال برای خرید فرمالن داده است.

توافق بر سر دی ماریا

پی‌اس جی و رئال‌مادرید برای انتقال دی ماریا با هم به توافق کامل رسیدند.

رونالدینیو در آمریکا

رونالدینیو از چند باشگاه لیگ ترکیه پیشنهاد دریافت کرده است، اما احتمال می‌رود وی راهی لیگ آمریکا شود.

کارلتو خسه را به لاتزیو نمی‌دهد

لاتزیو مشتاق است تا به شکل قرضی، خسه رودریگز را به خدمت بگیرد. کارلتو قصد دارد این بازیکن جوان را در تیم رئال‌مادرید حفظ کند.