شکست ایران مقابل سوئد تیم ملی بسکتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ اسپانیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌کند، شب گذشته در تورنمنت بین المللی لهستان مقابل سوئد به میدان رفت. خبرگزاری فارس نوشت در این بازی که تیم ملی ترکیب اصلی خود را در میدان نداشت با ۱۷ امتیاز اختلاف با نتیجه ۷۵ بر ۵۸ بازی را به حریف نه چندان مطرح خود واگذار کرد.حامد حدادی و مهدی کامرانی در این مسابقه به میدان نرفتند. چمدان این دو بازیکن هنگام سفر به لهستان در فرودگاه دبی جا ماند و به همین دلیل نتوانستند به میدان بروند. سپاهان برای حمودی وکیل گرفت

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال خبرگزاری تسنیم که وضعیت کارت پایان خدمت علی حمودی و مشکل نظام وظیفه این بازیکن به کجا رسید، عنوان کرد: در این موضوع یکی از بازیکنان فولاد به اسم ساسان انصاری از فیلتر نظام وظیفه عبور کرد و مشخص شد که مشکلی ندارد. علی حمودی هم باید همین کار را انجام دهد و مدارک او در دست بررسی است.وی با بیان اینکه باشگاه سپاهان برای حل مشکل علی حمودی برای نظام وظیفه نامه نوشته است، ادامه داد: وکیلی برای رسیدگی به وضعیت حمودی گرفته‌ایم که مساله را پیگیری خواهد کرد، اما معتقدیم که شبهه‌ای در این قضیه وجود ندارد. موضوع کارت پایان خدمت حمودی ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد‌ ولی ما این مساله را در دست بررسی قرار داده‌ایم، چراکه مدارک حمودی برای ۸ سال پیش است و مشکلی هم ندارد.

راه‌‌آهن دوباره به مزایده گذاشته می‌شود

سهام باشگاه راه‌آهن برای بار دوم در روزنامه‌های کثیرالانتشار به مزایده گذاشته شد تا افراد متقاضی با حضور در دفتر شرکت هلدینگ سورینت قشم بتوانند این سهام را خریداری کنند.به گزارش خبرگزاری فارس ارزش پایه کارشناسی کل سهام دارایی‌های قابل واگذاری ۱۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که این مزایده روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در دفتر شرکت واقع در میدان آزادی، ابتدای جاده مخصوص کرج، خیابان شهید ریاحی، پلاک ۹ برگزار خواهد شد.در قسمت دوم توضیحات این آگهی آمده است: مزایده از قیمت ارزیابی شده شروع و به کسانی که بالاترین قیمت را پیشنهاد کنند واگذار خواهد شد.

آیین‌نامه جدید انتخاب روسای

فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ شد

بالای ۷۰ سال ممنوع!

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان به استناد تبصره ذیل ماده (۷) اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی مورخ ۱۱ اردیبهشت سال ۸۱ هیات‌‌ وزیران، آیین‌نامه جدید چگونگی انتخاب روسای فدراسیون‌های ورزشی را جهت اجرا به معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کرد.در آیین‌نامه جدید که توسط سایت رسمی وزارت ورزش منتشر شده است مدت ریاست فدراسیون برای هر شخص حداکثر ۳ دوره چهار ساله است و افرادی که قبل از تصویب این آیین‌نامه مسوولیت ریاست فدراسیونی را به عهده داشته‌اند در صورت انتخاب می‌توانند حداکثر ۴ دوره ریاست فدراسیون را به عهده بگیرند.در این آیین‌نامه دارا بودن حداقل ۳۵ و حداکثر ۷۰ سال سن مورد تاکید قرار گرفته است.دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی معتبر یا معادل آن در رشته‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی یا سابقه قابل قبول مدیریت، پیشینه فعالیت ورزشی حداقل پنج سال در مقام ورزشکار در سطح استان یا مربی یا داور درجه سه، در همین ماده تاکید شده است.