فغانی و کامرانی‌فر در تیم داوری بازی کره‌جنوبی - الجزایر قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال کره‌جنوبی و الجزایر از گروه H این مسابقات به «ویلمار رولدان» از کلمبیا سپرده شده است. تیم داوری ایران به عنوان داور چهارم و کمک داور ذخیره دیدار تیم‌های کره‌جنوبی و الجزایر انتخاب شدند. تمجید بوفون از کاستاریکا

جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی ایتالیا با تمجید از تیم کاستاریکا گفت: آنها تیم خوب و کاملی هستند و باعث شدند بازی سختی داشته باشیم. فکر نمی‌کردیم کاستاریکا این قدر تیم خوبی باشد و بتواند بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذارد، البته ناامید نیستیم و می‌توانیم با پیروزی در بازی آخر برابر اروگوئه به دور دوم راه یابیم.

سرقت هواداران آرژانتین از یک مرکز خرید

هواداران تیم ملی فوتبال آرژانتین در بوئنوس آیرس دردسرساز شدند. آنها پس از شکستن درب‌های یک مرکز خرید و دو قفل امنیتی آن وارد فروشگاه شده و تعداد زیادی از تیشرت‌های تیم ملی این کشور را به سرقت بردند.

صدور حکم علیه فیفا

یکی از دادگاه‌های برزیل حکمی علیه فیفا صادر کرده است، مبنی بر اینکه به‌دلیل گرمی هوا، داور در دقیقه ۳۰ هر دو نیمه باید بازی‌ها را متوقف کند تا بازیکنان بتوانند آب بنوشند.در ادامه این خبر اعلام شده است که طی حکم صادره، تنها ۲ ساعت به فیفا حق اعتراض داده شده است و در صورت عدم اعتراض، باید این حکم به اجرا گذاشته شود.

از انگلیسی‌ها عذرخواهی می‌کنم

چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا بعد از شکست تیمش مقابل کاستاریکا از اینکه امیدهای انگلیس برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها را با این شکست از بین برد از هواداران انگلیسی عذرخواهی کرد.

هنرپیشه هالیوود در جام‌جهانی

هنرپیشه معروف هالیوود برای تماشای مسابقات جام‌جهانی راهی برزیل شد. کیانو ریوز روز جمعه به کشور برزیل سفر کرد تا از نزدیک چند بازی از مسابقات جام‌جهانی را تماشا کند. وی قبل از سفر به برزیل عنوان کرد: طرفدار تیم ملی کشور میزبان و مربی این تیم فیلیپه اسکولاری است.