ایران می‌تواند همه را شگفت‌زده کند برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان، گرفتن یک امتیاز از نیجریه حتی با اجرای یک تاکتیک دفاعی را ارزشمند دانست و گفت: ایران با کی‌روش شروع خوبی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ داشت و نشان داد می‌تواند در برزیل همه را شگفت‌زده کند. مزدک میرزایی راهی برزیل شد

تلاش‌های صداوسیما برای اعزام مزدک میرزایی به عنوان گزارشگر بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ هر چند کمی دیر، اما به نتیجه رسید و این گزارشگر راهی برزیل شد.

انتقاد تند مورینیو از پپه: او اصلا پرتغالی نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی به شدت از پپه انتقاد کرد و از او خواست تا در رفتارش تجدید نظر کند. آقای خاص که سابقه کار کردن با پپه در رئال مادرید را دارد، گفت: در حقیقت پپه اصلا پرتغالی نیست. او باید بیشتر برخود فشار آورد تا رفتارش را در میدان درست کند. او باید در رفتارش تجدید نظر کند. بدون شک در گل دوم آلمان مقصر اصلی پپه بود. او اجازه داد تا هوملس به راحتی بلند شود و ضربه سر زند.

هوادار چینی پس از سه شبانه‌روز بی‌خوابی درگذشت

یک هوادار فوتبال چینی به دلیل سه روز نخوابیدن برای تماشای بازی‌های جام‌جهانی سکته کرد و درگذشت.

پیراهن حقیقی در موزه فیفا!

علیرضاحقیقی از گرفتن پیراهنش توسط نماینده فیفا خبر داد. وی در این‌باره گفت: بعد از بازی، نماینده فیفا آمد و پیراهنم را خواست و گفت آن را برای موزه فیفا می‌خواهد. به همین دلیل در بازی بعدی باید از پیراهن دیگری استفاده کنم.