آندو تیموریان بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم خوب اداره کنیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم. نیجریه تیمی با تجربه بود و آنها بازیکنان زیادی داشتند که در اروپا بازی کرده‌اند. تمام برنامه‌هایی که کی‌روش از بازیکنان خواسته بود را به خوبی در زمین اجرا کردیم. ما نماینده 75 میلیون ایرانی در برزیل هستیم.
بازی مقابل آرژانتین فوق‌العاده سخت خواهد بود زیرا بازیکنان آنها در سطح اول اروپا بازی می‌کنند اما ما هم با کسب این یک امتیاز امید زیادی داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بهترین نمایش را مقابل آرژانتین ارائه دهیم. آنها از نیجریه حرفه‌ای‌تر هستند و کارمان سخت‌تر است.



رضا قوچان نژاد
بازی فوق‌العاده خوب و تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم. حق‌مان پیروزی در این دیدار بود. اگر کمی شانس داشتیم و از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم قطعا پیروز میدان بودیم. من یکی، دو فرصت خوب گلزنی به دست آوردم اما متاسفانه نتوانستم از آنها استفاده کنم. اگر فرصت‌هایم به گل تبدیل می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد. باید از نتیجه‌ای که کسب شده راضی باشیم و به بازی‌های آینده فکر کنیم. افتخار می‌کنم به هم‌تیمی‌هایم که مانند شیر دویدند و به حریف فرصت ندادند که راحت ما را شکست دهد. خودمان هم فرصت‌های خوبی داشتیم. خود من یک ضربه سر زدم که می‌شد به گل تبدیل شود و بازی را ببریم اما قسمت نبود.


مهرداد پولادی
بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی نیز کسب کنیم. در 20 دقیقه اول بازی استرس زیادی داشتیم و شدیدا تحت فشار بودیم. اما در ادامه بازی نمایش بهتری ارائه دادیم و توانستیم چند فرصت گلزنی هم به دست بیاوریم. ما در اینجا یک تیم 80 میلیونی بودیم و مطمئنا دعای خیر 80 میلیون ایرانی پشت سر ما بود. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی با کسب نتایج خوب ملت ایران را شاد کنیم.


خسرو حیدری
بازی سختی بود اما نتیجه دلچسبی کسب کردیم. در ابتدای بازی مقداری ترس داشتیم چون جام‌جهانی است و بازی‌ها خیلی سخت است، اما پس از گذشت یک ربع از بازی خودمان را پیدا کردیم. موقعیت‌های خوبی برابر نیجریه به دست آوردیم و حتی می‌شد این تیم را ببریم، اما همین مساوی هم برابر تیم بزرگی چون نیجریه نتیجه خوبی است. کی‌روش تیم منسجمی درست کرده که با وجود همه شرایط سختی که داشتیم، توانستیم نتیجه خوبی در اولین دیدارمان در جام‌جهانی کسب کنیم.


دانیال داوری
بازی خیلی خوبی بود و امتیاز مهمی کسب کردیم. خیلی خوشحالم که در این بازی به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. برای حقیقی خیلی خوشحالم. او دروازه‌بان جوانی است و عملکرد خوبی در این بازی داشت. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئنا مقابل آرژانتین بازی آسانی پیش رو نداریم چون این تیم یکی از بهترین‌های دنیاست، اما ما هم برابر آنها دست و پا بسته و بی‌شانس نیستیم.