سه بازیکنی که جام‌جهانی  را ازدست دادند

فرانک ریبری، ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ که مدتی است با مصدومیت کمر دست‌وپنجه نرم می‌کند، جام‌جهانی را از دست داد. دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه روز جمعه در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که «صورت زخمی» در جام‌جهانی برای خروس‌ها به میدان نخواهد رفت. ریبری در این خصوص گفت: انگار قسمت نبود که من در جام‌جهانی حضور یابم. از هم تیمی‌هایم با قلبی که از آن خون می‌چکد خداحافظی می‌کنم. اطمینان دارم که آنها برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورشان از جان مایه خواهند گذشت و اصلا کوتاهی نخواهند کرد. بازیکنان فرانسه برای قهرمانی به برزیل می‌روند و من اطمینان دارم که آنها موفق خواهند شد؛ اما ستاره ارزشمند تیم ملی فوتبال آلمان نیز به‌دلیل مصدومیت در دیدار مقابل ارمنستان جام‌جهانی را از دست داد. مارکو رویس ستاره ارزشمند تیم ملی آلمان در دیدار جمعه شب این تیم مقابل ارمنستان به‌دلیل مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست داد. وی در اواخر نیمه دوم دچار این مصدومیت شد و به اجبار زمین بازی را ترک کرد. آلمان در این دیدار با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد.

در نهایت کاپیتان تیم ملی روسیه هم به‌دلیل مصدومیت حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست داد. روسیه جمعه شب در دیداری دوستانه به مصاف مراکش رفت و موفق شد در پایان با دو گل به برتری برسد.

در این دیدار رومن شیروکوف، کاپیتان روسیه که در تیم زنیت سن پترزبورگ بازی می‌کند به شدت مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی روسیه پس از پایان مسابقه اعلام کرد که شیروکوف جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست داده است و باید به‌زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد.