استیلی و حجازی در بین ۱۰ بازیکن برتر آسیا در جام جهانی

سایت ساکرنت در گزارشی با معرفی ۱۰ بازیکن برتر قاره آسیا در تاریخ جام‌های جهانی حمید استیلی و ناصر حجازی را نیز در بین این ۱۰ بازیکن قرار داده است.

احتمال پس گرفتن میزبانی جام جهانی از قطر

نشریه ساندی تایمز انگلیس با اعلام اینکه مدارک جدیدی در پرداخت رشوه از سوی قطر به دست آورده اعلام کرده ممکن است میزبانی از این کشور آسیایی گرفته شود.

دومین شکست والیبال ایران مقابل ایتالیا

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مسابقه خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ مقابل ایتالیا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

تیم ایران در هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ در دو دیدار باید به مصاف برزیل برود. ایران در هفته بعدی مسابقات لیگ جهانی روزهای ۱۶ و ۱۷ خرداد ماه در سائوپائولو به مصاف برزیل خواهد رفت.

تلاش مس کرمان برای خرید سهام راه‌آهن

مدیرعامل باشگاه مس کرمان ضمن تایید خبر مذاکره با مسوولان باشگاه راه‌آهن برای خرید امتیاز این باشگاه لیگ برتری فوتبال گفت: در این زمینه مذاکراتی صورت گرفته ولی هیات فوتبال استان کارها را پیگیری می‌کند.

تعجب‌ها از انتخاب نشدن آزمون و خلعتبری

رسانه‌های روسیه‌ای از انتخاب نشدن سردار آزمون برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تعجب کردند و سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) هم بعد از اعلام ترکیب نهایی بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، از حذف محمدرضا خلعتبری از این ترکیب ابراز شگفتی کرد.

کامیار سعادت عکاس ورزشی درگذشت

کامیارسعادت عکاس با سابقه ورزشی(برادرمریم سعادت بازیگر سینما) پس از چند سال‌ دست و پنجه نرم‌کردن با بیماری سرطان لنفاوی، دیروز درگذشت. مراسم ختم کامیار سعادت، روز پنجشنبه ۱۵ خرداد، در مسجد الغدیر (میرداماد) برگزار خواهد شد.

هافبک سابق استقلال از فوتبال خداحافظی کرد

کیانوش رحمتی، هافبک بااخلاق فوتبال ایران که سابقه عضویت در تیم‌های پاس، سایپا، استقلال و مس کرمان را دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مذاکرات باشگاه صبای قم با نیکبخت واحدی

درچند روز اخیر شایعه حضور علیرضا نیکبخت واحدی در صبای قم شنیده می‌شد، اما گویا این شایعه در حال تبدیل شدن به واقعیت است و مسوولان باشگا صبای قم در حال مذاکره با این بازیکن هستند.