دلایل شکست والیبال ایران مقابل ایتالیا

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال برابر ایتالیا به میدان رفت که در پایان نتیجه را سه بر صفر به حریف خود واگذار کرد تا هر سه امتیاز این مسابقه را به حریف قدرتمند خود واگذار کند. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که ایران توانسته بود در دوره گذشته لیگ جهانی برابر ایتالیا به پیروزی برسد. تیم‌های ملی والیبال ایتالیا و ایران از ساعت ۲۳ جمعه شب به وقت تهران در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال در شهر تریسته ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با برتری ۳ بر صفر تیم ایتالیا همراه شد. به این ترتیب اسلوبودان کواچ در نخستین حضور رسمی خود روی نیمکت تیم ایران نتوانست امتیازی برای کشورمان کسب کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه دریافت و سرویس‌های بد بازیکنان باعث شد تیمش مقابل ایتالیا به پیروزی نرسد، گفت: در مسابقه با ایتالیا سرویس‌های موجی را که از بازیکنان ایران انتظار می‌رود، ندیدم.

اسلوبودان کواچ اظهار کرد: بازی سختی داشتیم چون همان‌طور که قبلا هم گفته بودم مقابل تیم‌هایی که سرویس‌های قدرتمند می‌زنند، مشکل داریم. البته برابر ایتالیا بازی بسیار خوبی ارائه دادیم اما مشکل دریافت و سرویس‌های بد ما باعث شد، به پیروزی نرسیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه سرویس‌های موجی که از بازیکنان انتظار داشتم را ندیدم و بدون سرویس بازی کردیم. باید روی این مشکل مطالعه کنیم و آن را حل کنیم.

تیم والیبال کشورمان در دومین بازی خود در لیگ جهانی والیبال برابر ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به میدان می‌رود.