حمید سوریان، قهرمان جام‌جهانی کشتی گفت: به‌دلیل آسیب‌دیدگی‌ کتف تا ۱۰ دقیقه‌ قبل از شروع مسابقات، تصمیم نداشتم روی تشک بروم، اما محمد بنا با من تماس گرفت و به خواسته او مبارزه کردم. لیگ جهانی والیبال از دیروز آغاز شد

بیست‌وپنجمین دوره لیگ جهانی والیبال از دیروز با حضور ۲۸ تیم

در سه دسته با بازی دو تیم قدرتمند برزیل و ایتالیا درگروه A

آغاز شد.

رجبلو زمین خورد و برنز گرفت

در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در بخش پیست، محمد رجبلو، رکابزن ملی‌پوش ایران در ماده دور امتیازی به رقابت پرداخت که در پایان با اینکه زمین خورد، به مدال برنز رسید.

۸ میلیارد تومان برای کار فرهنگی در برزیل

علی کفاشیان به‌دنبال این است تا بودجه‌ای هشت تا ۱۰ میلیاردی را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در جام‌جهانی برزیل از دولت دریافت کند و برای همین منظور اواسط هفته جاری به همراه وزیر ورزش و جوانان به نهاد ریاست جمهوری رفت و با محمدباقر نوبخت (سخنگوی دولت)، و محمد نهاوندیان (رئیس دفتر رئیس‌جمهور) دیدار کرد.

ستایش starafrica از علیرضا جهانبخش

پایگاه اینترنتی starafrica با تمجید از علیرضا جهانبخش، او را ستاره آینده‌دار فوتبال ایران معرفی کرد.

علاقه تیموریان به حضور در آرسنال

آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: ‌دوست دارم

بعد از جام‌جهانی به لیگ برتر انگلستان برگردم، در آرسنال زیر نظر ونگر کار کنم.

شناخت زیادی از بازیکنان بوسنی دارم

دانیل داوری دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: شناخت زیادی از بازیکنان تیم بوسنی یکی از حریفان ایران در مسابقات جام‌جهانی برزیل دارد.

تکذیب توافق با استقلال

وریا غفوری بازیکن فصل پیش تیم فوتبال نفت تهران گفت: توافق من با استقلال شایعه است و اگر اتفاق خاصی نیفتد، من با باشگاه سپاهان قراردادم را امضا می‌کنم.

پیشنهاد خارجی صادقیان به رحیمی اعلام شد

مدیر برنامه‌های صادقیان به باشگاه پرسپولیس رفت و پس از دیدار با رحیمی، شرایط این بازیکن را به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد. در این دیدار مدیر برنامه‌های صادقیان پیشنهاد خارجی پیام را به رحیمی اعلام کرد، پیشنهادی که متعلق به کشورهای عربی نیست.

پاداش ۴۰۰ هزار یورویی به رئالی‌ها

مسوولان باشگاه رئال‌مادرید اعلام کرده‌اند که درصورت قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا مبلغ ۴۰۰ هزار یورو به بازیکنان پاداش خواهند داد.

تاتنهام هم مشتری آزمون شد

باشگاه تاتنهام تمایل خود را به جذب سردار آزمون اعلام کرد. به گزارش «ایسنا»، سردار آزمون، مهاجم جوان ایرانی که در تیم

روبین کازان روسیه بازی می‌کند قراردادش با این تیم روسیه‌ای پس از جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به پایان می‌رسد. آزمون با درخشش در رقابت‌های این فصل لیگ روسیه باعث شده است تا تیم‌های بزرگی همچون آرسنال، میلان و لیورپول به جذب او تمایل نشان دهند. تاتنهام جدیدترین تیمی است که خواهان به خدمت گرفتن مهاجم جوان ایرانی شده است. یکی از مسوولان باشگاه تاتنهام در گفت‌وگو با «FDN» گفت: باشگاه مدت‌ها است این جوان ایرانی را زیر نظر داشته و تلاش می‌کند با کنار زدن تیم همشهری یعنی آرسنال، آزمون را پس از جام‌جهانی به خدمت بگیرد.