قرار نیست همه بدهی‌های استقلال را امسال پرداخت کنید خادم معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص بدهی‌های استقلال به اعضای هیات‌مدیره این باشگاه گفت: قرار نیست همه بدهی‌های استقلال را امسال پرداخت کنید!

شاگردان قطبی در خانه متوقف شدند

تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس با سرمربیگری چهاردهمین بازی خود در فصل جاری لیگ حرفه‌ای فوتبال ژاپن را با قبول یک تساوی خانگی پشت سر گذاشت.

ماموران FBI در برزیل

براساس اظهارات آندره ویدال، رئیس سازمان پلیس مخفی برزیل در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، ۱۷۰ هزار پرسنل آن برای حفظ امنیت جانی تیم‌‌ها، مردم و جهانگردان، کمک می‌کنند. براساس اظهارات این مقام، دولت برزیل از تجربیات چند سازمان پلیسی جهان از جمله اف.بی.آی آمریکا برای کنترل بهتر اوضاع استفاده کرده و از آنها یاری می‌گیرد.

ایران میزبان راگبی قهرمانی آسیا شد

اتحادیه راگبی آسیا (آرفو) با میزبانی تهران به‌عنوان میزبان دومین دوره مسابقات راگبی هفت نفره غرب آسیا موافقت کرد.

تعطیلی مسابقات چوگان در ایران

مسابقات بهاره چوگان به‌خاطر شیوع یک نوع ویروس تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد. به همین منظور قرار بود طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه گذشته، رقابت‌های جام گابریک برگزار شود که این مسابقات به زمان دیگری موکول شد.

خبرنگاران پوشش نشست هیات‌مدیره را تحریم کردند

خبرنگارانی که چند ساعتی برای پوشش خبری نشست هیات‌مدیره استقلال منتظر مانده بودند، در اعتراض به نحوه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش، نشست مدیرعامل و سخنگوی باشگاه را تحریم کردند.

آنچلوتی پیوستنش به میلان را تکذیب کرد

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار تیمش در آخرین هفته رقابت‌های لالیگا مقابل اسپانیول درخصوص شایعات پیوستنش به میلان اظهار کرد: این خبرها را خوانده‌ام و باید بگویم که صحت ندارند. دوستی زیادی با گالیانی دارم، خیلی با هم در تماس هستیم و روابط شخصی داریم نه بیشتر. آینده من کاملا روشن است. در رئال مادرید می‌مانم.

جابه‌جایی چهار رکورد ملی دو و میدانی در ایران

مسابقات آغازفصل زنان دوومیدانی کار ایران، یادواره شادروان توران شادپور با قهرمانی تیم فارس و جابه‌جایی چهار رکورد ملی به پایان رسید.

والیبال ایران مغلوب بلغارستان شد

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود در بلغارستان برابر میزبان نتیجه را واگذار کرد تا کواچ نخستین شکست را با ایران تجربه کند.

تیم ملی والیبال ایران که با هدایت اسلوبودان کواچ خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی آماده می‌کند، به‌منظور برپایی اردویی تدارکاتی عازم بلغارستان شده است؛ شاگردان کواچ در نخستین بازی دوستانه خود به مصاف تیم ملی بلغارستان رفتند و بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به میزبان خود واگذار کردند تا بوبان کواچ نخستین شکست را با تیم ملی ایران تجربه کند.

تیموریان از ۳ تیم قطری پیشنهاد دارد

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از سه تیم قطری پیشنهاد دارد و به دنبال آن است که فوتبال خود را در این کشور ادامه دهد.

سرژیک تیموریان، برادر و مدیربرنامه‌های آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سوال که «آندو چه زمانی برای فصل آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد؟»گفت: این موضوع بستگی به پیشنهادها و زمانی دارد که قرار است، مذاکره صورت بگیرد. این امکان وجود دارد که آندو قبل از جام‌جهانی تصمیم بگیرد و شاید هم این کار بعد از جام‌جهانی انجام شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آندرانیک از لیگ قطر پیشنهاد دارد و اولویت او برای سال آینده، بازی در این لیگ خواهد بود.

پادرمیانی وزیر برای بازگشت بنا به تیم‌ملی

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای اینکه محمد بنا به عرصه کشتی بازگردد، با رئیس فدراسیون کشتی صحبت می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود گودرزی پس از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی در مورد بازگشت محمد بنا تصریح کرد: من در این باره یک بار با رسول خادم صحبت کرده‌ام و بار دیگر هم با او در این زمینه صحبت خواهم کرد تا مسائل به وجود آمده حل شود.

وزیر ورزش و جوانان در مورد تلاش برای موفقیت سایر رشته‌های ورزشی خاطرنشان کرد: از نخستین روزی که به ورزش آمدم بر این موضوع که سایر رشته‌ها باید مورد توجه قرار بگیرند، تاکید کردم. باید به همه رشته‌ها به یک صورت توجه شود. ما بازی‌های آسیایی و مسابقات مهم دیگری در پیش داریم که باید آنها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

پخش مستقیم مسابقات جام‌جهانی برزیل روی تلفن‌های همراه

برخی شبکه‌های تلویزیونی از جمله شبکه‌های عرب زبان، مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل را روی تلفن‌های همراه به‌صورت مستقیم پخش می‌کنند. به گزارش «ایرنا» بی‌ان‌اسپورتس اعلام کرده که تمام ۶۴بازی جام‌جهانی را به‌صورت زنده برای مشترکان پخش خواهد کرد.

این شبکه که حق پخش انحصاری بزرگ‌ترین رویداد فوتبال جهان را خریداری کرده، قرار است روزانه هر سه دیدار این مسابقات را به‌صورت زنده پخش کند و روز بعد منتخب آنها را تکرار کند. بی ان اسپورتس قطر در نظر دارد خدمات جدیدی برای دریافت مستقیم بازی‌ها از سوی مشترکان اینترنتی وتلفن‌های همراه خود ارائه دهد و آن را پخش کند.در حال حاضر شبکه بی ان اسپورتس قطر یک میلیون و۷۰۰ هزار مشترک کارتی درسراسر جهان دارد ونرخ اشتراک این شبکه برای ۶ ماه حدود ۱۲۰ دلار است.