درخواست ۹ میلیاردی مدیرعامل راه‌آهن مدیرعامل باشگاه راه آهن در نامه‌ای به هیات‌مدیره این باشگاه رقم مورد نیاز برای فعالیت این تیم در فصل آینده لیگ برتر فوتبال را ۹میلیارد تومان اعلام کرد و خواستار تامین آن شد.

کریمی را به دایی نزدیک می‌کنم

امیرعابدینی عضو کمیته‌ فنی پرسپولیس می‌گوید برای نزدیک کردن علی کریمی به دایی تلاش می‌کند، اما نمی‌تواند این بازیکن را به سرمربی سرخ‌ها تحمیل کند.

دختر ۱۶ ساله در جایگاه سوم مسابقات کارتینگ

مرحله اول مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور (Rotax)، در کلاس‌های Junior (رده سنی نوجوانان)، Senior (رده سنی جوانان) و DD۲ (ماشین‌های دنده‌ای)، با حضور رانندگان حرفه‌ای و جمعی از مسوولان و ناظران فدراسیون روز جمعه برگزار شد. نکته جالب توجه در این رقابت در رده سنی جوانان کسب عنوان سوم توسط مهلا چیت‌ساز دختر ۱۶ ساله بود.

تساوی شاگردان قطبی در هیروشیما

در آغاز هفته سیزدهم پیکارهای لیگ فوتبال ژاپن (جی‌لیگ) شیمیزو اس پالس در هیروشیما و ورزشگاه ادیون میهمان سنفرس هیروشیما بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تهدید فوتبال عراق به تعلیق توسط فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد عراقی‌ها در آستانه تعلیق به سر می‌برند. طبق اعلام این سازمان، فدراسیون فوتبال عراق تاکنون از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون چند بار خودداری کرده و گزینش رئیس فدراسیون پیوسته به تعویق افتاده است.

فغانی و کامرانی‌فر ۱۰ خرداد به برزیل می‌روند

علیرضا فغانی و حسن کامرانی‌فر که جزو داوران ذخیره جام جهانی ۲۰۱۴ هستند، ۱۰ خرداد عازم برزیل می‌‌شوند. ۲۵ تیم داوری در جام جهانی حضور خواهند داشت که تیم دو نفره فغانی و کامرانی‌فر در لیست داوران ذخیره قرار دارند.

آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی المپیک

مرحله دوم اردوی تدارکاتی تیم ملی المپیک ایران در حالی از امروز زیر نظر نلو وینگادا آغاز می‌شود که سرمربی این تیم بازیکنان را زیر نظر داشته و در نهایت نفرات اصلی را برای حضور در رقابت‌های اینچئون کره‌جنوبی معرفی می‌کند.

فولاد خواستار اضافه شدن ملی پوشانش شد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای حضور قوی در بازی برگشت مقابل تیم السد قطرنیاز به دو بازیکن ملی پوش خود بختیار رحمانی و سوشا مکانی داریم و خواستار بازگشت این بازیکنان شده‌ایم.

توماس هسلر سه‌شنبه به مشهد می‌آید

توماس هسلر ملی‌پوش اسبق تیم ملی فوتبال آلمان که همراه این تیم قهرمان جام‌جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا شده روز سه‌شنبه برای مذاکره با مسوولان باشگاه پدیده مشهد به این شهر می‌آید تا برای حضور در تیم پدیده به توافقات نهایی دست یابد.

مار زنگی در رختکن پورتلند!

توماس رابینسون، فوروارد ذخیره تیم بسکتبال پورتلند وقتی برای تعویض لباس‌هایش وارد رختکن شد و در کمدش را باز کرد با یک مار زنگی روبه‌رو شد.

نجف‌نژاد، پنجمین عضو هیات‌مدیره استقلال

مقداد نجف نژاد، پنجمین عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خواهد بود. روزجمعه «ایسنا» در گزارشی نام چهار نفر از اعضای هیات‌مدیره آبی پوشان را منتشر کرد. بهرام افشارزاده - مشاور عالی وزیر در امور بین‌الملل، منصور پورحیدری- سرپرست سابق استقلال، رضا نثاری- شهردار منطقه ۱۹ و یک نفر از میان اصغر حاجیلو و معینی چهار عضو قطعی هیات‌مدیره استقلال خواهند بود. مقداد نجف نژاد هم به عنوان پنجمین عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خواهد بود. او تنها عضو سیاسی انتخاب شده در هیات‌مدیره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

توافق کرانچار با سپاهان

از اصفهان خبر می‌رسد به‌رغم اینکه گفته می‌شد مسوولان سپاهان به دنبال مربی دیگری هستند، پس از آنکه نتوانستند با گزینه خوبی به توافق برسند، دوباره با زلاتکو کرانچار بر سر میز مذاکره نشستند و حتی به توافق هم رسیده‌اند.

پتروشیمی قهرمان لیگ برتر بسکتبال

تیم پتروشیمی بندرامام با برتری در پنجمین فینال لیگ برتر بسکتبال به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

در پنجمین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال جمعه شب، تیم پتروشیمی بندرامام در شرایطی که از همراهی تماشاگرانش محروم بود، برابر مهرام تهران قرار گرفت. پتروشیمی که در چهار بازی گذشته، صاحب سه پیروزی شده و تنها در یک دیدار تن به شکست داده بود، در این بازی با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۶ به برتری رسید و قهرمان شد. پتروشیمی فصل گذشته نیز عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.