دنبال جایگاه علی دایی نیستم

استیلی مدعی شد در هیات‌مدیره پرسپولیس در مورد مسائل کلان باشگاه صحبت می‌شود و کسی وارد حدود اختیارات علی دایی به عنوان سرمربی تیم نمی‌شود.عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس این روزها از شایعاتی که در موردش شنیده می‌شود؛ ناراحت و دلگیر است و نمی‌تواند در مورد این حواشی سکوت کند و حرفی نزند.آنچه می‌خوانید بخشی از گفت‌وگوی حمید استیلی با «ایلنا» است. این روزها شایعاتی در مورد شما شنیده می‌شود که نشان از تقابل شما و دایی در پرسپولیس دارد. در این رابطه صحبت می‌کنید؟

واقعا متاسفم که چنین مسائلی از طریق عده‌ای مطرح می‌شود آنها سعی می‌کنند، برای پرسپولیس حاشیه درست کنند. من می‌دانم این شایعات و حواشی را چه کسانی مطرح می‌کنند و به آن دامن می‌زنند، اما قرار نیست با این اتفاقات از هدفی که داریم دور شویم و از آن فاصله بگیریم.

شما دقیقا چه هدفی را دنبال می‌کنید؟

ما در هیات‌مدیره پرسپولیس تلاش می‌کنیم تا این تیم را به یک باشگاه تبدیل کنیم. در حال حاضر یک گروه اقتصادی بسیار قوی در هیات‌مدیره باشگاه حضور دارند و تلاش می‌کنیم، با کمک دوستان و حمایت هواداران، پرسپولیس را به یک باشگاه تبدیل کنیم.

اما شایعه شده شما در هیات‌مدیره باشگاه فقط در مورد مسائل کلان باشگاه صحبت نمی‌کنید، گفته‌اند استیلی با حضور پیام صادقیان و نیلسون در پرسپولیس مخالف است.

شما خودتان را جای من بگذارید. کدام آدم سالم که از نظر عقلی مشکل نداشته باشد، چنین حرفی را می‌زند؟ الان همه تیم‌ها دنبال پیام صادقیان هستند، اما صادقیان را رد کنیم چه بازیکنی را جایگزینش کنیم؟‌ واقعا جایگزینی برای صادقیان سراغ دارید؟ به نظرم کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند؛ فقط و فقط به دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند.

می‌گویند شما سنگ جلوی پای علی دایی می‌اندازید تا جای او را بگیرید و دوباره سرمربی پرسپولیس شوید؟

(خنده طولانی)من عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هستم و از روز اولی که آمدم گفتم، علی دایی باید بماند و از او حمایت کردم. من دنبال این نیستم که جای علی دایی را بگیرم، چون در حال حاضر موقعیت دیگری دارم و در مسائل کلان باشگاه دخالت دارم و وارد این بحث‌ها نمی‌شوم، چون به صلاح نیست که پرسپولیس وارد چنین حاشیه‌ای شود، اما برای اینکه این بحث تمام شود صراحتا اعلام می‌کنم دنبال سرمربیگری پرسپولیس و گرفتن جایگاه علی دایی در تیم نیستم.