نبی: لباس‌ها آب نرفته بلکه بازیکنان رشد کرده‌اند!

سخنان رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره پیراهن‌های تیم ملی بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی داشت و آنها به نوعی از اظهارات کفاشیان ابراز تعجب کردند. به گزارش ایسنا، تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل زمان زیادی باقی نمانده است اما هنوز بحث پیراهن‌های تیم ملی فوتبال ایران داغ داغ است و با وجود اعتراض بعضی از بازیکنان به کیفیت پایین این پیراهن‌ها به نظر نمی‌رسد فدراسیون فوتبال راه جدیدی را امتحان کند.علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی سخنانی را بر زبان آورد که بازتاب زیادی در رسانه‌های خارجی به‌ویژه عربی داشت و باعث شد آنها این سخنان کفاشیان را به نحو تمسخرآمیزی منتشر کنند. رسانه‌های عربی به نقل از علی کفاشیان نوشتند: برای هر دیدار پیراهنی به بازیکنان نمی‌دهیم و باید بازیکنان در برزیل در رابطه با پیراهن‌های خود صرفه‌جویی کنند. از بازیکنان می‌خواهیم که پیراهن‌های خود را با بازیکنان تیم‌های دیگر عوض نکنند.

سایت مصر الیوم نوشت: تعویض پیراهن یک امر رایج در فوتبال به شمار می‌آید اما فدراسیون فوتبال ایران از بازیکنان خود می‌خواهد که پیراهن‌های خود را عوض نکنند. فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهد مشکلات پیراهن‌های ملی پوشان خود را حل کند. علیرضا حقیقی سنگربان تیم ملی ایران گفت: «پیراهن‌های ما بعد از شستن از حالت ایکس لارج به لارج تغییر شکل می‌دهند.» این در حالی است که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران دلیل تغییر حالت پیراهن‌ها را به شستن آنها در آب درجه نامناسب ربط داد.سایت عربی الشرق هم این سخنان کفاشیان را پوشش داد و نوشت: فدراسیون فوتبال ایران از بازیکنان خود خواسته است تا پیراهن‌های خود را با بازیکنان دیگر عوض نکنند. فدراسیون ایران دلیل این کار را کم بودن پیراهن‌ها عنوان کرده است. بر اساس آنچه در گزارش‌ها آمده است کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعتراض خود را به کیفیت نامناسب این پیراهن‌ها نشان داده‌اند و از فدراسیون خواسته‌اند تا هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کند.

در همین رابطه مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره کیفیت لباس‌های آل‌اشپورت می‌گوید: من با آقایان کفاشیان و کی‌روش جلسه‌ای داشتیم و قرار است نامه‌ای برای آل‌اشپورت بزنیم تا بحث بالا بودن تعداد و کیفیت لباس‌ها در آن مطرح شود و طبق آخرین مکاتباتی که داشتیم قرار است این لباس‌ها در اتریش به ما تحویل داده شود که مشخصا از آلمان به دست ما خواهد رسید و قطعا در نوع لباس کیفیت و دوخت آن شاهد شرایط بهتری هستیم.نبی درباره آب رفتن لباس بازیکنان تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی گفت: لباس‌ها آب نرفته بلکه بازیکنان رشد کرده‌اند!