لیورپول  مشتری جدید سردار

سردار آزمون مهاجم جوان ایرانی روبین‌کازان این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده است. چند هفته پیش رسانه‌های انگلیسی از علاقه‌ باشگاه آرسنال به جذب آزمون خبر دادند و حالا آنها از لیورپول به‌عنوان مشتری جدید این استعداد ایرانی نام می‌برند. به گزارش «ایسنا»، درهمین رابطه سایت عربی کوره به نقل از رسانه‌های انگلیسی نوشت که باشگاه لیورپول در نظر دارد برای تقویت خط حمله‌ خود در فصل آینده سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین‌کازان را جذب کند.

یک منبع نزدیک به باشگاه لیورپول گفت: لیورپول می‌خواهد برای فصل آینده تیم خود را تقویت کند. این تیم تلاش می‌کند تا درفصل جابه‌جایی تابستانی سردار آزمون را جذب کند. به محض اینکه فصل جابه‌جایی شروع شود، با سه میلیون پوند به دنبال جذب مهاجم ایرانی روبین کازان خواهیم بود.

این سایت انگلیسی در ادامه گزارش خود نوشت: لیورپول برای جذب «مسی فوتبال ایران» رقابت شدیدی با دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهد داشت؛ اما برندان راجرز سرمربی لیورپول اطمینان دارد که می‌تواند در نهایت این مهاجم ایرانی را به تیم خود آورد. درهمین خصوص مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه پیشنهاد لیورپول سه هفته پیش به او داده شده گفت که بازی در کنار مهاجم اروگوئه‌ای این تیم اتفاق فوق‌العاده‌ای است.

سردار آزمون درخصوص خبر منتشر شده رسانه‌های انگلیسی مبنی بر اینکه وی مدنظر باشگاه لیورپول قرار گرفته، اظهار کرد: این خبر صحت دارد و لیورپولی‌ها سه هفته پیش در این خصوص صحبت‌هایی داشتند و پیشنهاد خود را به باشگاه روبین‌کازان مطرح کردند. قرار بود این موضوع «سِکرت» باشد اما این اتفاق رسانه‌ای شد. وی افزود: در این مدت پیشنهادهای زیادی به باشگاه روبین‌کازان رسیده که لیورپول آخرین پیشنهاد بوده اما در این خصوص من تصمیم‌گیرنده نیستم. من با باشگاه روبین‌کازان قرارداد دارم و به همین دلیل تابع تصمیم این باشگاه خواهم بود. آزمون در پاسخ به این سوال که دوست دارد فوتبالش را در لیورپول دنبال کند، گفت: بازی در لیگ برتر انگلیس که یکی از بهترین لیگ‌های دنیا محسوب می‌شود، فوق‌العاده است. لیورپول هم یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های انگلیس و جهان است و بازی در این تیم آرزوی خیلی از بازیکنان است. همچنین بازی در کنار مهاجمی چون سوارز فوق‌العاده است.