گمانه‌زنی‌ها درباره هیات‌مدیره باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و هر روز یک نام جدید مطرح می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از تعیین تکلیف باشگاه پرسپولیس و آن‌طور که مسوولان وزارت ورزش و جوانان وعده داده بودند، بررسی وضعیت باشگاه استقلال در دستور کار آنها قرار گرفت، البته با سروصدایی کمتر از آنچه بر سرخپوشان گذشت. مذاکرات خادم و همکارانش با افراد واجدالشرایط حضور در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال و در پست مدیرعاملی این باشگاه ظاهرا به نتایجی رسیده و طی روزهای پایانی هفته جاری اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل آبی‌پوشان تهران هم معرفی خواهند شد.

با توجه به نوع چیدمان هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی می‌شود ترکیب هیات‌مدیره باشگاه استقلال نیز با هماهنگی اسپانسر این باشگاه انتخاب و معرفی شوند، چرا که اسپانسر هزینه می‌کند و بالطبع هم باید تاثیرگذاری داشته باشد. اینکه تعداد اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال چند نفر باشد نیز با توافق اسپانسر با وزارت ورزش و جوانان مشخص خواهد شد.

به هرحال حضور افرادی با سابقه ورزشی به‌ویژه حضور در استقلال در هیات‌مدیره این باشگاه قطعی به نظر می‌رسد و در این راستا افرادی مانند منصور پورحیدری و اصغر حاجیلو مد نظر وزارت ورزش هستند. گفته می‌شود اولی که در کسوت بازیکن، مربی، عضو هیات‌مدیره، مدیرفنی و... در استقلال خدمت کرده و دومی که در سابقه حضور در این تیم سرآمد دیگر بازیکنان استقلال است، برای حضور در هیات‌مدیره باشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند. درهمین خصوص معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هیات‌مدیره و مدیرعامل استقلال تا پایان هفته معرفی خواهند شد، از بهرام افشارزاده، مصطفی آجرلو و علی فتح‌الله‌زاده به عنوان گزینه‌های مطرح مدیرعاملی استقلال نام برد. امیر رضا خادم در گفت‌وگو با «ایلنا» افزود: گزینه‌های مختلفی در این زمینه مطرح هستند و تلاش ما این است فردی باتجربه و سابقه مدیریت ورزشی در راس باشگاه استقلال قرار گیرد.