بازگشت مهدوی‌کیا بعد از جام‌جهانی مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به آخرین وضعیت فعالیتش در فوتبال گفت: در حال حاضر به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی فوتبال جوانان هستم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این تیم به جام جهانی صعود کند. بعد از اینکه این تیم به جام جهانی صعود کرد، برمی‌گردم تا در خدمت فوتبال کشور باشم.

بازنشستگی ابراهیموویچ در پاری‌سن‌ژرمن

زلاتان ابراهیموویچ درباره شرایط و آینده خود در تیم پاری‌سن‌ژرمن، گفت: من دو سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارم و نیازی نیست بگویم که از بودن در پاری‌سن‌ژرمن خوشحال هستم. به هیچ وجه تمایلی به ترک تیمم ندارم. می‌خواهم برای همیشه در پاری‌سن‌ژرمن بمانم و در اینجا از فوتبال خداحافظی کنم.

پیاده‌روی راز موفقیت استیو جابز

تحقیقات نشان می‌دهد پیاده‌روی نسبت به نشستن خلاقیت را ۶۰ درصد افزایش می‌دهد.استیو جابز، پایه‌گذار شرکت اپل جلسات و ملاقات‌های خود را در حال راه رفتن برگزار می‌کرد. مارک زوکربرگ پایه گذار فیس‌بوک نیز این کار را انجام می‌دهد. یافته‌ها نشان داد که پیاده روی هم در خانه و هم در فضای بیرون خلاقیت را تا دو برابر افزایش می‌دهد.

با دایی دست «یا علی» داده‌ایم

رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شایعات اخیر برای تغییر در کادر فنی این تیم گفت: وقتی با علی دایی دست «یا علی» داده‌ایم این حرف‌ها دیگر نباید مطرح شود.

درخواست رونالدو برای دریافت ۱۰۰ بلیت فینال

کریستیانو رونالدو از مسوولان باشگاه رئال مادرید درخواست کرد تا ۱۰۰ عدد بلیت فینال لیگ قهرمانان را به او بدهند.بازیکنان رئال مادرید می‌توانند ۵۰ بلیت برای فینال لیگ قهرمانان که در لیسبون برگزار می‌شود داشته باشند.این اتفاق در حالی خواهد افتاد که رونالدو از مسوولان باشگاه درخواست کرده تا دو برابر بقیه بازیکنان به او بلیت بدهند.

در اردوی اتریش قوی‌تر ظاهر می‌شویم

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در اردوی اتریش قوی‌تر ظاهر می‌شویم و امیدوارم به اهدافمان برسیم.

ناکامی نایب قهرمان المپیک

مسابقه‌های آغاز فصل دوومیدانی در روزنخست، پنج‌شنبه، با برگزاری مسابقه‌های ۵ ماده به پایان رسید که در مهم‌ترین مسابقه، محمود صمیمی در پرتاب دیسک بالاتر از احسان حدادی به مقام قهرمانی رسید.