تهدید محمدبنا به کناره‌گیری از تیم ملی
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا، تلویحا اعلام کرد که قصد دارد خارج از فرآیند انتخاب تیم ملی عمل کند، در غیر این صورت شاید تیم ملی را رها کند.
به گزارش «ایسنا» پس از اینکه محمد بنا به همراه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی سوم شد، در بازگشت از قزاقستان پاسخگوی خبرنگاران بود. بنا در بخشی از مصاحبه‌اش گفت: «همه کسانی که کارشناس کشتی هستند، می‌دانند که هرکس غیر از ما بود با این تیم یک مدال برنز هم در آسیا نمی‌گرفت. هنوز شرایط من برای ادامه کار مشخص نیست. باید امروز و فردا با مسوولان فدراسیون صحبت کنم تا تکلیف من مشخص شود.»
بنا همچنین گفت: «اگر قرار باشد من برای جام‌جهانی باشم باید ترکیب را کاملا خودم انتخاب کنم و کسی در کارم دخالت نکند. اگر این چنین نباشد کس دیگری سرمربی شود! البته وضعیت من برای بعد از جام‌جهانی هم مشخص نیست. اکنون شرایط برای من ایده‌آل نیست و من قهر قهرو هستم!»
محمد بنا در حالی این موضوعات را اعلام می‌کند و تلویحا می‌گوید حاضر نیست طبق فرآیند انتخاب تیم‌های ملی، برای انتخاب ملی‌پوشان جهانی و بازی‌های آسیایی مسابقه انتخابی برگزار کند که در ابتدای بازگشتش به تیم ملی مسابقات انتخابی را پذیرفته بود.
با این شرایط باید دید آیا سرمربی تیم ملی فرنگی به قول و قرارهای ابتدایی پایبند خواهد بود و اظهارات اخیرش از سر احساسات و به خاطر سومی در آسیا بوده است؟