«کریستیانو رونالدو» هنرپیشه می‌شود مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در نظر دارد پس از پایان دوران بازیگری به حرفه هنرپیشگی روی بیاورد. «کریستیانو رونالدو» 29 ساله در نظر دارد در پایان دوران بازیگری خود به هنرپیشگی روی بیاورد.بر پایه گزارش دیلی میل، این بازیکن که امسال موفق شد دومین توپ طلای فوتبال را از آن خود کند، گفته در نظر دارد پس از پایان دوران بازیگری هم روی بورس باقی بماند.از وی پرسیدند اگر پیشنهاد بازیگری دریافت کند، قبول می‌کند؟ و رونالدو پاسخ داد: در همیشه باز است. من همیشه در دسترسم.


فریدون زندی پس از ۷ ماه دوباره جراحی می‌شود
بازیکن سابق الاهلی پس از ۷ ماه مجبور است دوباره پایش را جراحی کند. پایگاه خبری الکاس قطر نوشت: فریدون زندی بازیکن ایرانی سابق الاهلی که ۷ ماه پیش از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل معیذر از ناحیه پا دچار شکستگی شد وقتی متوجه شد باید دوباره پایش را به جراحان بسپارد، شوکه شد.زندی درست زمانی که خودش را آماده می‌کرد تا به مسابقات برگردد، معاینات جدید پزشکی نشان داد نیاز به یک عمل جراحی دیگر دارد؛ چرا که استخوانش به شکل صحیح جوش نخورده بود.فریدون زندی پس از این اتفاق که ۷ ماه پیش رخ داد از لیست الاهلی خارج شده و جای خود را به مجتبی جباری دیگر بازیکن ایرانی داد.

گل زیبای دژاگه به هال‌سیتی
فولام در هفته‌ سی و پنجم لیگ برتر در خانه برابر هال‌سیتی به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا همچنان در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشته باشد. اشکان دژاگه، ها‌فبک ایرانی فولام که در آغاز نیمه دوم به جای یان آرنه ریسه به میدان آمد موفق شد در دقیقه‌ ۵۵ با شوتی دیدنی گل اول تیمش را به ثمر برساند. اشکان دژاگه در دیدارهای قبلی خانگی تیمش چهار گل به ثمر رسانده و با پنج گل‌زده اکنون از فرناندو تورس اسپانیایی بیشتر گل زده است.

انتقاد هاشمیان از وزارت ورزش
احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از دخالت وزارت ورزش و جوانان در انجام تست دوپینگ از بازیکنان باشگاه‌های لیگ برتر، دسته اول و پلی‌آف انتقاد کرد و رفتار وزارت ورزش را خلاف مقررات آیین‌نامه فدراسیون فوتبال دانست.

انصراف کشاورز از حضور در تیم ملی
محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و گیتی‌پسند از حضور در جام ملت‌های آسیا انصراف داد. او از اعلام جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرد. تیم ملی فوتسال ایران قرار است به‌منظور حضور در جام ملت‌ها راهی ویتنام شود.

درخشش شناگران جوان؛ چشم‌انداز آینده روشن
تیم ملی شنای جوانان ایران با درخشش در مسابقات بین‌المللی دبی و کسب پنج سهمیه المپیک نانجینگ ثابت کردند که این ورزش می‌تواند چشم‌انداز بسیار مطلوبی در افق ورزش ایران داشته باشد.

من و قلعه‌نویی دشمن هم نیستیم
پرویز مظلومی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه عنوان شده در مراسم حمایت از کودکان بی‌سرپرست گفته است که قلعه‌نویی رسمیت ندارد و حاضر نیست با او به صورت همزمان روی سن بیاید، گفت: هیچ رابطه‌ای با امیر قلعه‌نویی ندارد ولی دشمن او نیست.

رائول مقابل فولاد خوزستان به میدان می‌رود
مهاجم السد قطر بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت می‌تواند مقابل فولاد خوزستان به میدان برود.
فولاد خوزستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۱۷ اردیبهشت در قطر و ۲۴ اردیبهشت در اهواز میزبان السد قطر است. السد قطر از حضور رائول گونزالس ستاره اسبق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید بهره می‌برد.
این بازیکن بعد از حدود یکی، دو ماه مصدومیت به بهبودی رسیده و به احتمال فراوان در دیدار مقابل فولاد خوزستان به میدان می‌رود. رائول در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی امارات که با پیروزی تیمش همراه شد از دقیقه ۵۶ به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.
السد قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با سپاهان هم‌گروه بود که رائول به‌دلیل مصدومیت در هر دو مسابقه غایب بود.