در هفته‌های گذشته انتشار قرارداد چند باشگاه از جمله پرسپولیس و استقلال سر و صدای زیادی در جامعه ایجاد کرده است. حتی مسوولان وزارت ورزش از سایر باشگاه‌ها هم خواسته‌اند تا با انتشار قراردادهایشان، در مورد مسائل مالی خود شفاف‌سازی کنند. با این حال مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این خصوص گفت: ما مشکلی برای انتشار قراردادها نداریم ولی لزومی ندارد این کار را انجام بدهیم. انتشار قراردادها مشکلی را حل نمی‌کند.
جمشید نظمی تصریح کرد: چون پرسپولیس و استقلال از جیب دولت هزینه می‌کنند، این حساسیت روی آنها وجود دارد؛ ضمن اینکه استقلال و پرسپولیس بازار فوتبال را هم با پول دولتی خراب کرده‌اند. به هر حال ما هم اگر بدانیم با انتشار قراردادهایمان مشکلی حل می‌شود این کار را خواهیم کرد ولی فعلا لزومی ندارد این کار را انجام دهیم.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که «آیا اگر اولیویرا پیشنهاد بالایی به باشگاه تراکتورسازی بدهد آن را قبول خواهید کرد یا خیر؟»، تاکید کرد: خیر؛ هر چیزی اندازه‌ای دارد. ما نه روی گنج خوابیده‌ایم و نه الان شرایط پرداخت پول زیاد را داریم. پیشنهاد باید معقول باشد در غیر این‌صورت قبول نمی‌کنیم.